יום שלישי, 27 באוגוסט 2024

מרגש! השם המצמרר שבחרו אדוה דדון וידין גלמן לבנם התינוק!

לפני שבוע אדוה דדון הביאה את בנה הראשון
לעולם לה ולבן זוגה ידין גלמן.
לאדוה יש ילדה נוספת בת 4 אילן, בתו של
כתב חדשות 12 גלעד שלמור.
עכשיו אדוה הפכה לאמא פעם נוספת בחייה.





בשעות האחרונות ערכו בני הזוג אירוע ברית מצומצם
מאוד לחברים קרובים ובני משפחה.
במהלך אירוע הברית המרגש תיאר ידין את התחושות
שהוא עובר בשנה האחרונה: "הבן שלנו נולד בט״ו באב, 
יום האהבה.
 הילד הזה נכנס לי לראש וללב כששכבתי שם מתחת לבית 
בבארי בשבעה באוקטובר, כשהרגשתי שהמוות הגיע."



בהמשך הוסיף: "הדבר היחיד שהשאיר אותי בחיים הוא 
האהבה שלנו שמתוכה הגיע ילד של אהבה, ביום האהבה. 
הוא הציל לי את החיים, האישה שהביאה אותו לעולם
הצילה לי את החיים ובראה חיים, הדבר הכי אלוהי שאפשר לחוות".
ידין המשיך לשתף:"העם שלנו התנער במהרה כארי, התאחד
ונחוש שדווקא מן הצרה הזו תגיע תקומה. הרגשנו שזה הפסוק
שמתאר בצורה הטובה ביותר את הימים האלה."
עוד אמר ידין: "יש הרבה משקל לתינוק הזה על הכתפיים, 
אבל את שלו הוא כבר עשה עוד לפני שנולד, הציל לאבא שלו, 
לי, את החיים. הוא הקשת שאחרי המבול בשבילנו".
במהלך הדברים המרגשים שאמר,החליט לחשוף
בפני כולם את השם המרגש והמצמרר שהוא
ואדוה דדון בחרו לבנם! הפתיעו את כולם!
.:





תכירו את
יונתן לביא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! דני הודח מבית האח הגדול לפני הגמר! נועם היה צריך להיות מודח?

אחרי ערב דרמטי בבית האח הגדול והצבעה מותחת במיוחד,דני הוא המודח האחרון בבית האח הגדול,לאורך היום לפי כל הערכות דני ונועם היו צמודים מאוד אלא...