יום שלישי, 20 באוגוסט 2024

אלימות בזוגיות?! דני לוי נגד בן אל תבורי: "המכות שהוא נתן לי באותו לילה"

דני לוי ובן אל תבורי נפרדו והיה נראה שהפרידה
בניהם נגמרה בטוב, אלא שאז החליט בן אל תבורי
לתבוע את דני לגבי בעלות על הכלב!
מה שהוביל בסופו של דבר לחשיפת התכתבות לא פשוטה
בין דני לוי לבין הסוכן של בן אל תבורי,מה שחשף סוד גדול!







אחריש שהעניינים בין אורטל עמר לבן אל תבורי הסתדרו, 
בן אל מוצא את עצמו שוב בלב פרשה גדולה ומסעירה!
מתברר כי הפרידה בין בן אל תבורי לדני לוי נעשתה מכוערת במיוחד,
וכעת נחשפות התכתבויות וואטסאפ קשות בין לוי לסוכן של בן אל, אופק כהן.
לוי, בהן היא באה בהאשמות קשות נגד תבורי וטוענת כי בן אל תבורי התעלל
בה לכאורה מילולית ונפשית. לטענתה, אף גירש אותה מהבית באלימות.



בהתכתבויות שנחשפו ,כותבת דני לסוכן של בן אל: "אופק, תקשיב, 
אתם מטרידים אותי, עוד הודעה אחת אני פונה למשטרה", בהמשך היא כתבה:
"אני מזכירה לך את המכות שהוא נתן לי באותו לילה ושאתה בחרת לשתוק 
ולהשתיק אותי. אז תהיו בשקט, זאת הכלבה שלי ששילמתי עליה בכספי. 
ותגידו תודה שאני לא הורסת לכם את החיים".
בהמשך דני הוסיפה: "תגיד בבקשה לעורך הדין שלך, על הדרך שהוא כותב 
את המכתב, למצוא זמן לבוא איתך לתחנת משטרה לגבי האלימות, הסימנים 
והאיום לרצח שבן אל אמר לך בטלפון בזמן שהוא מכה אותי ומקלל 
אותי ושובר את כל הבית עליי. להכל יש תמונות."
הרשת סוערת בעקבות הדלפת ההתכתבויות והטענות של
דני לוי בעקבות לכאורה מעשיו של בן אל כלפיה!
בדרך לפיצוץ ענק!
איך הגיב בן אל תבורי להאשמות נגדו?!
.:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! אור הזוכה בגמר האח הגדול! הצופים זועמים: "בושה! הבריונות ניצחה!" זה הצעד הצפוי!

דרמה גדולה בגמר האח הגדול,אחרי משדר ארוך במיוחדאור בן דוד המנצח** הזוכה בגמר האח הגדול! לאורך העונה זה היה נראה שהניצחון יהיה קל עבורה אלא כ...