יום ראשון, 11 באוגוסט 2024

צעד מתבקש! חודשיים וחצי אחרי הפרידה מאייל גולן! זה מה שעשתה דניאל גרינברג!

לפני כמעט חודשיים,דניאל גרינברג הודיעה
במפתיע על הפרידה מאייל גולן,אחרי ניסיונות
של קאמבק ,אייל ודניאל החליטו לא לנסות שוב
ופשוט להודיע על פרידה ולהישאר בקשר ממסוים
עבור הילדים! קשר שלא ברור אם מצליח כרגע!






אחרי תקופה מורכבת שעברה אם זה הפרידה מבן זוגה
אייל גולן ואדם שהטריד אותה וצילם אותה ברגעים
אישיים מה שהוביל לתלונה במשטרה, דניאל יכולה
לנשום ולהנות קצת מהתקופה שהיא עוברת.


דניאל החליטה לשתף את העוקבות שלה בימים המיוחדים 
שהיא עוברת
והתרגשה מאוד: "מתוקות שלי, 
אני יודע שאתמול כזה נעלמתי לכן
ואני שרופה עליכן שאתן פשוט עוקבות ואתן פשוט שמות לב
מתי אני נעלמת ומתי אני פה ומתי אני לא מתקשרת, אז אני
רוצה להגיד לכן שאני בתקופה ברוך השם מלאה בדברים טובים".
דניאל החליטה לבסוף לחשוף את הצעד המתבקש
שעשתה אחרי הפרידה מאייל גולן!
אחרי שכל צד לקח צעד אחורה דניאל עושה משהו לעצמה
אחרי התלבטויות רבות היא עשתה את
הצעד המתבקש והפתיעה כולם!
זה הצעד המפתיע של דניאל גרינברג!
.




דניאל מצאה
דירה לעבור אליה
עם הילדים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בדרך לזוגיות?! יהב הפתיע וריגש את הדר מהאח הגדול! זאת ההפתעה שהכין לה!

הדר שירי דיירת האח הגדול העונה אמנם לא זכתה בגמר הגדול והסתפקה במקום הרביעי, אבל האם היא יצאה עם אהבה גדולה?! במהלך העונה היא התחברה לדייר י...