יום שלישי, 6 באוגוסט 2024

בדרך לזוגיות חדשה באח הגדול?! עם מי היה דני בחדר השינה: "התנשקנו בלילה"

מתיחה גדולה שהפכה למשהו אמיתי?!
דני ואור לקחו את חיים לשיחה בצד, שיחה
מיוחדת שבמהלכה דני חשף את הרגשות
שיש לו כלפי עינב!
מה קרה בדיוק? והאם זה אמיתי?





הפורומים של האח הגדול סוערים במיוחד במה שנראה 
כמו מתיחה גדולה שהפכה לאמיתית?
דני משתף את חיים ואור: "יש פה משהו ואני לא רוצה שיעשו 
מזה עניין גדול וידברו על זה בחדרי חדרים, רוצה לשמור את זה 
בין שלושותינו".
דני המשיך: "אני רוצה באמת לקחת אותה(הכוונה לעינב) לדייט
בנסט ולפתוח איתה את הקלפים. כי אני ממש אוהב את הלוק האיטלקי הזה".




חיים שחשד שמדובר במשימה סודית, לא ויתר ואילו דני ענה: "לא רציתי 
לנהל זוגיות בבית ובגלל זה לקחתי אותה בפן השלילי ואמרתי שאני 
לא מתחבר אליה כדי שירד לי ממנה".
עינב שהבינה את מה שהתרחש מאחורי גבה החליטה להפוך הכל על אור ודני
ותיאמה מול חיים איך היא הולכת להחזיר לדני.
היא תיאמה מולו שבה היא נכנסה למיטה של דני בלילה והם התנשקו וחיים
אמור להתעצבן על דני על כך שזה
כל זה לא לעניין!
מה קרה שדני ועינב הבינו את הטעות שעשו?!
ומה קורה בניהם באמת המתיחה הפכה למשהו אמיתי?!
.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! אור הזוכה בגמר האח הגדול! הצופים זועמים: "בושה! הבריונות ניצחה!" זה הצעד הצפוי!

דרמה גדולה בגמר האח הגדול,אחרי משדר ארוך במיוחדאור בן דוד המנצח** הזוכה בגמר האח הגדול! לאורך העונה זה היה נראה שהניצחון יהיה קל עבורה אלא כ...