יום שני, 12 באוגוסט 2024

כוכב האח הגדול יוצא נגד התוכנית: "למה נותנים לח*רא הזה במה?"

כוכב העונה הקודמת של האח הגדול 
שכולם מכירים ועד היום מככב באתרי 
הבידור מחליט לצאת נגד התוכנית שכביכול
גילתה אותו! דייר האח הגדול בביקורת 
לא פשוטה מחליט לחשוף הכל!






יוצא האח הגדול שכולם מכירים החליט להצטרף כעת
לביקורת הקשה נגד הפקת האח הגדול על ההחלטה לעלות
בעונה החדשה בזמן המלחמה ובזמן שיש 115 חטופים 
בעזה, בהפקה וברשת 13 מקבלים תגובות לא פשוטות
לאורך העונה, עד כה רוב דיירי העבר לא התבטאו נגד
התוכנית,כעת זה מתחיל להשתנות.



דייר האח הגדול מהעונה הקודמת שהיה אהוב במיוחד
וקיבל זמן מסך רב והיה מעורב בנעשה בבית.
החליט לצאת בביקורת נגד התוכנית: "עזבו את זה 
שאני לא רואה האח, אני רואה המירוץ למיליון, למעט כמה 
אנשים שאני מאוד אוהב באח, השנה פחות מעניין."
הוא הוסיף: "אבל אתמול אני רואה שהם אשכרה רבים על אוכל,
למישהו זה נראה הגיוני? ועוד באתם מבחוץ, אז אתם יודעים
בדיוק מה המצב בחוץ, שיש אנשים שמחכים לפת לחם במהלך
יום שלם ואני מדבר על החטופים כמובן".
הוא הוסיף: "למישהו נראה הגיוני שהם מרשים לעצמם לריב 
על אוכל? מזל שקם שם איזה גאון, דני, שאומר להם 
יא מנותקים אתם עוד חודש וחצי אוכלים במסעדות"
לבסוף יצא בחזית: "ניתוק מוחלט ואני לא יודע למה 
נותנים לחרא הזה במה, אני מדבר ספציפית על כל 
עניין האוכל, תשנו קצת".
מי כוכב האח הגדול שיצא נגד התוכנית וההפקה?!
.





מדובר באורי נגר!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בדרך לזוגיות?! יהב הפתיע וריגש את הדר מהאח הגדול! זאת ההפתעה שהכין לה!

הדר שירי דיירת האח הגדול העונה אמנם לא זכתה בגמר הגדול והסתפקה במקום הרביעי, אבל האם היא יצאה עם אהבה גדולה?! במהלך העונה היא התחברה לדייר י...