יום שישי, 16 באוגוסט 2024

לקראת פיצוץ?! שילה במסר ברור לנועם: "אם תפגע בי, אני ארמוס אותך"

שילה שהחליט לנסות לשנות גישה כלפי
הדיירים ומנסה שתהיה אווירה טובה יותר בתוך
בית האח הגדול ושהדיירים יכירו אותו יותר,
לקראת פיצוץ מול נועם?! שילה עורך שיחות
עם הדיירים על השבוע ועל ההחלטות שקיבל!






מי שדווקא כן ניסה לתמוך בו לאורך השבוע הוא נועם
למרות שלא אהב שלקח את החסינות, נועם לא אהב לראות
את התגובות הקשות שקיבל שילה.
לאורך כל הימים הם ניהלו שיחות נועם נזהר מאוד מדבריו 
כלפי שילה אבל האם זה כבר לא יעבור לו הפעם?!

בשיחה במקלחת בין נועם לשילה הוא מודה שהתאכזב מכך 
ששילה אמר במהלך משימת הלילה, שהיה לוקח את ארטיק החסינות שוב. 
נועם אומר שכאב לו שאחרי שהוא כבר סלח לו, והוא מרגיש שהוא
נפגע שוב. שילה מסביר את עצמו ואת זה שפירש את השאלה של 
האח בצורה אחרת. 
נועם טוען: "אין לי משהו איתך, אני כן אבחן דברים שאתה עושה". 
שילה אומר במפורש "אני עדיין אוהב אותך כי אתה בן אדם מיוחד, 
אלא אם תפגע בי, ואז אני ארמוס אותך!"
נועם הופתע מהדברים שאמר שילה האם אנחנו
לקראת פיצוץ גדול בניהם?!
איך הגיב נועם?
.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בדרך לזוגיות?! יהב הפתיע וריגש את הדר מהאח הגדול! זאת ההפתעה שהכין לה!

הדר שירי דיירת האח הגדול העונה אמנם לא זכתה בגמר הגדול והסתפקה במקום הרביעי, אבל האם היא יצאה עם אהבה גדולה?! במהלך העונה היא התחברה לדייר י...