יום רביעי, 14 באוגוסט 2024

הלם?! שי עופרי מפתיעה בברכה לבעלה לשניר בורגיל: "לא הכל ורוד!"

שי ושניר שהכירו בבית האח הגדול,
הפכו לבני זוג הם הפתיעו לא מעט אנשים
אחרי שהחליטו לעבור לגור ביחד,בהמשך הם
התחתנו ובימים אלה הם מצפים לילד ראשון
וההתרגשות גדולה!




שניר בורגיל חגג לפני כמה ימים יום הולדת 28 ,
ההתרגשות הייתה גדולה אצל בני הזוג,שי עופרי אשתו 
עיצבה את הבית לכבוד היום המשמח,קישתה 
בבלונים והיא הכינה ברכה לבעלה שניר, והחליטה 
על הדרך לרמוז לגבי מה שהיא עוברת בתקופה 
האחרונה.



שי שנמצאת קרוב מאוד ללידה שיתפה הברכה שהכירה
לבעלה שניר: "בעלי, קרן האור שלי, אם רק הייתי יכולה להסביר לך
במילים כמה אור ואושר הכנסת לי לחיים היו נגמרות לי
המילים, בחיי. אין הזדמנות יותר טובה מזאת להודות לבורא
עולם ולמלאכים הפרטיים שלנו ששלחו אותך אלי".
לאחר מכן היא כתבה: "תודה, על הבעל והחבר הכי טוב שאתה.
על השקט הנפשי שאתה גורם לי. תודה, שאתה תמיד נמצא
לצדי גם כשלא הכל ורוד. "
רמז לגבי מה שהיא עוברת בתקופה האחרונה?!
בהמשך היא ככתבה: "השנה זה רק אני ואתה, שנה הבאה
בע״ה נחגוג כשלישיה".
שניר הופתע מהברכה !
איך הגיב שניר לברכה?!
.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! קורלי לרוסה תובעת עובד הפקה של האח הגדול וזאת הסיבה!

שעות לא פשוטות עברו על דיירת האח הגדול מהעונה קורלי לרוסה שהחליטה בסופו של דבר לתבוע עובד הפקה של האח הגדול, לרוסה פתחה בסרטון שהסבירה רקע ל...