יום שישי, 16 באוגוסט 2024

בשיא העונה! שי לי שינדלר פוטרה מאח לילה ברשת 13 וזאת הסיבה המסעירה!

שי לי שינדלר שמזוהה עם התוכנית אח לילה,
תוכנית שמשודרת במוצאי שבת מיד אחרי
תוכנית ההדחה של האח הגדול,לפי הדיווחים פוטרה
מהתוכנית והסיבה מסעירה במיוחד
כל הפרטים המפתיעים נחשפים!






מגישת הטלוויזיה שי לי שינלדר הופתעה מאוד,אחרי תקופה
ארוכה שהייתה עובדת ברשת 13 ,החלה בתור מגישה
בצינור,שי לי מוצאת את עצמה מחוץ לערוץ, בעקבות צעד
שהגיעה ממנה והוביל בסוף להחלטה של ההנהלה
להעזיב אותה!



העונה של האח הגדול בשיאה ודווקא כעת בערוץ 13 החלו לעשות
שינוי, שי לי משדרת את התוכנית אח לילה לצד קווין רובין,
כבר מספר שבועות שקווין משדר לבדו את התוכנית,
כאשר שי לי לא מוזכרת כלל וכעת מתבררת הסיבה
המסעירה, מי שחשפו את הדרמה ברשת 13 היו וואלה
סלבס,לפי הערכות שי לי שינדלר פוטרה ולא תחזור
לערוץ כלל והכל בגלל צעד אחד שעשתה שמנהלי
הערוץ לא ממש אהבו לראות!
הדרמה הגדולה נחשפת!
זאת הסיבה ששי לי שינדלר פוטרה מערוץ 13!
.






צפויה להשתתף
בריאליטי בקשת!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בדרך לזוגיות?! יהב הפתיע וריגש את הדר מהאח הגדול! זאת ההפתעה שהכין לה!

הדר שירי דיירת האח הגדול העונה אמנם לא זכתה בגמר הגדול והסתפקה במקום הרביעי, אבל האם היא יצאה עם אהבה גדולה?! במהלך העונה היא התחברה לדייר י...