יום ראשון, 28 ביולי 2024

הלם! אמילי תופסת על חם את עידן והדר מחובקים באח הגדול: "זה מעצבן אותי! חצופה!"

החזרה של עידן גלפר לבית האח הגדול,
ממשיכה לגרום לשינוים בדינמיקה בין
הדיירים,אחרי הכניסה של עידן הוא ניהל
שיחה עם אמילי והחליט לסיים את הקשר
בניהם, מאז הם ניהלו שיחות והיה נראה שקשה להם בנפרד.




אבל האם עידן החליט להמשיך הלאה?! בשעות האחרונות
הוא נראה מחובק יחד עם הדר בחצר הבית.
מי שבדיוק עברה שם הייתה אמילי, שהייתה בהלם!אמילי 
מתיישבת בקרבתם לצד אור ואומרת לו: "זה מעצבן אותי.
אין לי כוח". הוא מבקש ממנה להרגע. היא אומרת: "אני רוצה
לראות שאני הייתי מתנהגת ככה עם יהב" ומוסיפה: "חצופה".



אמילי לקחה מאוד קשה את מה שראתה ,בשיחה עם דני
בחדר השינה היא משתפת בתחושות שלה: "לא אמרתי כלום,
עכשיו ראיתי את זה מול העיניים שלי,
למה אני צריכה לראות דבר כזה?"
בהמשך אמרה:: "אין לי בעיה שיהיו חברים
וידברו על הכל.. אבל למה ככה?".
לאחר מכן הם מסכמים שעידן משאיר את אמילי על אש
קטנה ועדיין לא החליט סופית אם הוא מעוניין בה
או רוצה בעתיד איתה משהו!
לאמילי זה הספיק!
מה קורה בין עידן והדר?!
נראו שוב קרובים וביחד?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפתיע את כולם! אור חושף באח הגדול: "יש הרבה גברים חתיכים!" למי התכוון?!

אור דייר העונה באח הגדול,  הפך לאחד הדיירים הכי מדוברים העונה,  הוא הגיע לגמר ואולי יהיה הזוכה הגדול של העונה! אור בן דוד מקבל תמיכה ג...