יום שני, 15 ביולי 2024

הלם! צחי מהאח הגדול חושף שהפר את חוקי הבית: "זה לא מה שאתם חושבים!" חושף את הסיבה!

צחי פלג שנכנס ממש לאחרונה לבית האח הגדול
והיה אמור לקבל חסינות מההדחה הראשונה,הוועמד
להדחה אחרי שעבר על חוקי הבית, לבסוף הוא
גם הודח מהבית! ברשת עלו שמועות לגבי הסיבה,
עכשיו צחי חושף הכל!





מאז העמדה להדחה של צחי אחרי שעבר על חוקי האח הגדול,
הצופים לא הפסיקו לשאול ולהתעניין על סיבת  ההדחה,
לפי הדיווחים שעלו ברשת צחי העביר מידע מבחוץ לדיירים
על מצבם בחוץ,אלא שכעת הוא מכחיש הכל וחושף
את הסיבה!



צחי החליט לשתף את העוקבים שלו במה שקרה באמת:
אז קודם כל חשוב לי להבהיר: לא מדובר במה שאתם קוראים ברשתות 
החברתיות ב-24 השעות האחרונות שאני פרסמתי או סיפרתי
על חזרתם של ארבעת החטופים. לא".
הוא הוסיף: "הלוואי שהייתי עושה את זה. הייתי חוזר על זה שוב ושוב, 
עם עוד הפרה ועוד הפרה, רק כדי שהדיירים ידעו שארבעת החטופים חזרו,
הייתי מתגאה בזה."
עוד אמר: "זה לא המקרה. אני גם חייב לציין שלא סיפרתי לאף מתמודד
איזשהו סיפור או מידע מבחוץ עליו."
בהמשך צחי הודה: "הדבר היחיד שכן עשיתי הוא שסיפרתי איזשהו
סיפור על עצמי, שלי, שלא ידעתי שאסור לי לספר,
שאסור לי להוציא אותו החוצה ולכן נקנסתי, מה שנקרא, בהפרה."
מה המידע על עצמו שחשף צחי שהיה אסור בפרסום?!
.:






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מפתיע! מלאני מהאח הגדול בקמפיין חדש ומפתיע במיוחד! הבן זוג מפרגן?!

דיירת האח הגדול העונה מלאני למברסקי, עושה את הצעד הראשון שלה אחרי שהעונה של האח הגדול הסתיימה וכבר קיבלה קמפיין ראשון מפתיע במיוחד אליו...