יום רביעי, 24 ביולי 2024

הלם! זוכת האח הגדול נשברת: "פחדתי שזה מה שיהיה, וזה קרה לצערי"

זוכת האח הגדול שזכתה בגמר  וכולנו זוכרים 
אותה,משתפת המון ממה שהיא עוברת בחייה 
האישיים ומחליטה לשתף בימים לא פשוטים שעברה,
ומחליטה לתעד את הכל מול המצלמה ברגעים
הכי אישיים שלה!





זוכת האח הגדול החליטה לשתף את העוקבים שלה
שהכלבה שלה חשה ברע ונזקקה לטיפול רפואי
בשל סיבוך שנוצר בעקבות תרופות שנטלה. 
היא שיתפה בדרמה הרפואית שהובילה אותה 
לבכי חסר מעצורים ולסערת רגשות.

דיירת האח הגדול בעבר שיתפה: "היא לא הרגישה טוב אתמול
והיינו צריכים לחזור לטיפול נמרץ", עדכנה. "כל פעם
שאני שם זה גומר אותי. אין, כלבים זו אהבה שאי אפשר להסביר!".
היא משתפת בסיבוך שהכלה עברה: "מסתבר שבגלל התרופות 
שהיא לוקחת נהייתה לה דלקת בלבלב, שזה גרם לה להרגיש 
ממש ממש לא טוב וזה גם משהו מסכן חיים אז היה חייב 
להשאיר אותה מחוברת לנוזלים, תרופות ועניינים."
היא הוסיפה: "ואני עדיין מחכה שיתקשרו אליי ויגידו לי לבוא 
לקחת אותה, אני עם מועקה למות, מהרגע שיצאתי משם ועד לרגע זה".
היא שיתפה בדרמה שעברה עם הכלב ועל
הטיפול שקיבלה בטיפול נמרץ!
מי כוכבת האח הגדול שהייתה נסערת מול המצלמה!
.:





מדובר בטליה עובדיה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! אור הזוכה בגמר האח הגדול! הצופים זועמים: "בושה! הבריונות ניצחה!" זה הצעד הצפוי!

דרמה גדולה בגמר האח הגדול,אחרי משדר ארוך במיוחדאור בן דוד המנצח** הזוכה בגמר האח הגדול! לאורך העונה זה היה נראה שהניצחון יהיה קל עבורה אלא כ...