יום שני, 29 ביולי 2024

מפתיע! כוכבת האח הגדול בטוחה: "אם הייתי נכנסת היום - הייתי זוכה!" נחשפת!

כולנו הכרנו אותה שנכנסה לבית האח הגדול,
ומאז היא הפכה לכוכבת גדולה שעברה תקופות
לא פשוטות בחייה האישיים, היא כל הזמן מגיבה
ומעלה על האח הגדול עכשיו היא יוצאת בהצהרה
מפתיעה לגבי העונה הנוכחית!





היא החליטה לעלות את האפשרות של שאלות ותשובות
באינסטגרם:"בא לי שתחזרי ל'האח הגדול'. אם היית חוזרת,
היית מתנהגת אחרת?", נשאלה כוכבת
האח הגדול שהחליטה לא להתחמק ולהשיב לשאלה:
"זה לא שהייתי מתנהגת אחרת, פשוט השתניתי מאז.
החיים מובילים אותך להיות בן אדם אחר."


בהמשך הוסיפה: "עברתי חיים שלמים מאז", היא הוסיפה:
"בואו נגיד שאם אז הגעתי לשבועיים לפני הגמר, היום אם הייתי נכנסת -
אין לי ספק שהייתי זוכה, קל!"
בהמשך אמרה: "הייתי מרתקת את כולם עד הגמר, וגם אולי משנה
לאנשים משהו בחשיבה. להעריך את החיים ולהעריך את
מה שיש להם. כי בחיים כלום לא מובן מאליו. אז אם יש לכם
משהו טוב ולא משנה מה, עבודה, אישה טובה, גבר טוב
תעריכו! תעופו על החיים".
עוד נשאלה על שמירת הקשר עם הדיירים שהיו איתה:
"כמו בתוכנית  אצלי זה גם בחיים האמיתיים!".
מי דיירת האח הגדול בעבר שבטוחה שהיום
הייתה מנצחת ובקלות?!
.





מדובר בדורין סגול!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפתיע את כולם! אור חושף באח הגדול: "יש הרבה גברים חתיכים!" למי התכוון?!

אור דייר העונה באח הגדול,  הפך לאחד הדיירים הכי מדוברים העונה,  הוא הגיע לגמר ואולי יהיה הזוכה הגדול של העונה! אור בן דוד מקבל תמיכה ג...