יום שני, 29 ביולי 2024

הלם! כוכבת האח הגדול מרוסקת: "העסק שלי,הבייביי שלי,נשרף!"

דיירת האח הגדול שכולם מכירים החליטה
לשתף את העוקבות שלה והלקוחות בדרמה
שעברה,היא שיתפה בכאב על העסק שלה
שנשרף וכל מה שיא חווה מאז שזה קרה!
כל הפרטים המסעירים!





היא נכנסה לחיינו לראשונה בתור דיירת האח הגדול,
היא אמנם לא ניצחה בעונה שהשתתפה אבל היא אחת מהדיירות
היותר מוכרות שיצאו מהבית מהעונה שלה ועדיין
מככבת באתרי הבידור.
לאחרונה היא התמקדה יותר בעסק שלה שהקימה בשנים
האחרונות.


בסטורי שהעלתה היא שיתפה: "לקוחות יקרים שלי", כאשר
התמונה שהעלתה הוא מתוך העסק שלה שנשרף:
"ביום רביעי האחרון העסק שלי, הבייבי שלי, נשרף בעקבות
קצר חשמלי. הלב שלי שבור. מקור פרנסתי העיקרי, הלחם
של הילדים שלי, מפעל חיי במהלך 5.5 השנים האחרונות
לא פעיל כרגע".
היא המשיכה לתאר את מה שעברה: "אני ללא שינה כמה
כמה ימים כל מנת להחזיר את המקום למסלול בהקדם האפשרי.
אני מתנצלת על אי הנעימות ומודה לכם על ההבנה. אני בלי
אנרגיית לעלות מולכם ומבטיחה שאתאפס ואעשה זאת בימים הקרובים."
היא המשיכה: "בינתיים מנסה להכנס לפרופורציות אל מול
המצב המדיני ומודה לאלוקים שאין פגיעות גופניות. מי יתן
ונדע רק ימים טובים".
כוכבת האח הגדול נחשפת! לא תאמינו מי זאת?!
.





מדובר במירב
ישראלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפתיע את כולם! אור חושף באח הגדול: "יש הרבה גברים חתיכים!" למי התכוון?!

אור דייר העונה באח הגדול,  הפך לאחד הדיירים הכי מדוברים העונה,  הוא הגיע לגמר ואולי יהיה הזוכה הגדול של העונה! אור בן דוד מקבל תמיכה ג...