יום שלישי, 9 ביולי 2024

הסכסוך עולה שלב?! טליה עובדיה עוקצת את בר כהן מול כולם!

הסכסוך בין טליה עובדיה ובר כהן נמשך עוד מהאח
הגדול, ולמרות שהיה נראה שככל שהזמן יחלוף הכל
יהיה מאחוריהן זה לא קרה, בר וטליה שהתחתנו לאחרונה
החליטו לא להזמין אחת את השנייה, והנתק נמשך!
האם עכשיו זה עולה שלב?!




הסכסוך החל כאשר טליה כהן שהייתה האקסית של אליאב 
טעטי נכנסה לתוך הבית, בר כהן החלה להתקרב לאליאב 
בתוך הבית והמרחק בינה לבין טליה נמשך לאורך 
כל העונה וכאמור עד היום!
לאחרונה היה שקט בגזרה שלהן אלא שדווקא טליה
עובדיה החליטה לעקוץ את בר כהן.


אחרי משדר נוסף של האח הגדול עמוד "הפשוטע" העלה
פוסט לגבי מה שקרה בפרק ונכתב בין היתר: "ראשונה הדר קוויאר, 
בפרק אתמול היא עמדה איתנה מול אור ואני אתן לה את זה, וכל הכבוד לה 
מה ששלה שלה. אבל כל הקטע הזה של אני ביץ' והאופי שלי זה 
בלייר וולדורף, ובנות מקנאות בי, סורי אין לי כוח לזה".
טליה עובדיה , שהשתעשעה והסכימה עם הדברים, ענתה 
בתגובות: "כל מילה. למרות שמה אני מבינה בביצ'יות".
וזה כמובן מתקשר ישירות לבר כהן והעקיצה מובנת היטב!
הרשת געשה סביב העקיצה של טליה עובדיה!
איך הגיבה בר כהן?!
בדרך לפיצוץ נוסף בניהן?!
:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! אייל גולן ושרית פולק בילו ביחד! סטטיק יודע על זה?!

אייל גולן לא משתף הרבה בחייו האישיים ברשתות החברתיות ובשעות האחרונות הוא החליט לשתף תיעוד שלו חוגג יחד עם חברו הטוב ומי שתויגה הייתה שרית פו...