יום שני, 15 ביולי 2024

חודש אחרי שילדה! מעיין אדם משתפת במצבה הבריאותי: "יש לי ממצא חריג בבטן"

מעיין אדם עוברת תקופה מורכבת מאוד, ב 7
באוקטובר היא איבדה את אחותה במסיבת הנובה,
ומיד לאחר מכן חשפה שהיא בהריון, השכול לצד ההריון
הייתה עבורה תקופה קשה במיוחד, לפני חודש מעיין
בישרה בשמחה שהיא ילדה והפכה לאמא פעם נוספת!





חודש לאחר שהביאה לעולם את בתה השנייה, קדם,
מעיין אדם שיתפה במקרה חריג ומדאיג שגרם לה 
להתאשפז בבית החולים.
כבר אחרי הלידה עוקבות רבות שמו לב שהבטן של
מעיין אדם לא ירדה כמעט ,מעיין שיתפה את הבטן ומתברר
שחודש אחרי הלידה הבטן לא חזרה לגודל הטבעי ונשארה נפוחה מאוד.



מעיין החלה לעבור בדיקות כדי לבדוק את הסיבה הרופאים
החליטו לאשפז אותה בבית חולים ולבסוף מעיין
החליטה לשתף במה שעברה:"ליאת ואני סיימנו את היום המדהים 
שלנו באמבולנס למיון נשים",שיתפה מעיין וטניסתה להרגיע: "אני בסדר, 
מחכה ל-CT וכל הרופאים הנחמדים מטפלים בי ומנסים לפענח את 
המקרה הרפואי המשונה. קרה לי משהו חריג בבטן שלא מוכר 
להם ואני מרגישה מיוחדת".
מעיין מנסה לקחת את המקרה שלה בקלילות אבל זה לא בדיוק
המצב בהמשך שיתפה: " יש לי ממצא בקוטר 25 סנטימטר בבטן, 
ציסטה כנראה, ענקית וחריגה. זה לא הרחם שכבר חזר לגודלו המקורי".
מעיין ממשיכה לעבור גם כעת בדיקות נוספות!!
מעיין אדם חושפת את מצבה הרפואי המדאיג!
מה בדיוק מצבה כעת?!
.:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מפתיע! מלאני מהאח הגדול בקמפיין חדש ומפתיע במיוחד! הבן זוג מפרגן?!

דיירת האח הגדול העונה מלאני למברסקי, עושה את הצעד הראשון שלה אחרי שהעונה של האח הגדול הסתיימה וכבר קיבלה קמפיין ראשון מפתיע במיוחד אליו...