יום רביעי, 24 ביולי 2024

שי עופרי מפתיעה ומשתפת בברכת יום הולדת לבעלה שניר : "לא הכל ורוד!"

שי עופרי ושניר בורגיל הכירו בבית האח הגדול
והפכו לבני זוג הפתיעו לא מעט אנשים שהחליטו
לעבור לגור ביחד ובהמשך גם להתחתן לאחר מכן הם
הודיעו שהם מצפים לתינוק ראשון אלא שכמו אצל רבים
לא הכל ורוד וטוב, שי עופרי מחליטה לחשוף!





ששניר בורגיל חגג יום הולדת 28 כאשר שי עיצבה את ביתם בצורה
שונה והכינה לבעלה שניר מספר הפתעות אחרי
שחזר לביתם המשותף.
שניר שחיכה ליום הולדת ולחגוג עם אשתו הופתע מהברכה 
שהכינה לשי, אלא שלצד הברכות הרגילות שי החליטה
לרמוז לכגבי מה שגם היא עוברת.



שי שכאמור בשלבי הריון מתקדמים כבר שיתפה שהיא
עוברת תקופה אישית לא פשוטה,בברכה לשניר כתבה:
"בעלי, קרן האור שלי, אם רק הייתי יכולה להסביר לך 
במילים כמה אור ואושר הכנסת לי לחיים היו נגמרות לי 
המילים, בחיי. אין הזדמנות יותר טובה מזאת להודות לבורא 
עולם ולמלאכים הפרטיים שלנו ששלחו אותך אלי".
בהמשך הוסיפה: "תודה, על הבעל והחבר הכי טוב שאתה. 
על השקט הנפשי שאתה גורם לי. תודה, שאתה תמיד נמצא 
לצדי גם כשלא הכל ורוד. "
לאחר מכן סיכמה: השנה זה רק אני ואתה, שנה הבאה 
בע״ה נחגוג כשלישיה".
איך הגיב שניר לברכה המפתיעה?!
והתגובות שקיבלו!!
.:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כזה גמר עוד לא היה! לא תאמינו מי המנצח הערב באח הגדול?! לא מי שחשבתם!

הנה זה קורה! הדיירים שהגיעו לגמר האח הגדול כבר החלו להתארגן לקראת הערב המרגש בחייהם, הגמר הגדול של האח הגדול יוצא לדרך!  אז מה עומד לקרות הע...