יום שישי, 26 ביולי 2024

לא מוותר על אמילי! עידן חושף בפניה באח הגדול: "את חסרה לי!!" איך הגיבה?!

הקשר בין אמילי ועידן לא בדיוק ברור,
אחרי שעידן החליט לקחת צעד אחורה מאמילי
אחרי שנכנס לבית האח הגדול שוב,
עכשיו הוא נשמע אחרת ונראה שהוא רוצה להתקרב
לאמילי בחזרה!





האם עידן רוצה את אמילי חזרה אליו?! אחרי שכאמור
עידן החליט להיפרד מאמילי בתוך הבית וגרםלה לבכי, 
נכנסו דיירים חדשים, אמילי החלה
להתקרב לשילה,בשיחה בין קורלי לאמילי על שילה: "לדעתי
זה יכאב לעידן. הוא גם שם לב", אמילי טוענת: "עידן צריך להבין
שהוא הגיע לפה וקיבל החלטה שאנחנו חברים טובים. ברגע שהוא
אמר לי את המילה הזו, אני לא חייבת לו כלום והוא לא לי".



קצב האירועים בתוך הבית לא מפסיק ואחרי שהיה נראה
שעידן כבר ויתר על אמילי, הוא החליט לעשות איתה שיחה
בשעות האחרונות.
בסלון, אמילי שואלת את עידן מה שלומו כרגע והוא עונה שבסדר
יחסית ואומר: "נראה לי אני יותר מחובר פה לקרקע ממה שהייתי קודם,
יותר מתחבר לאנשים, יותר נפתח".
אמילי שואלת בהמשך את עידן אם השיעמום זה מה שקשה
לו ועידן עונה: "גם את חסרה לי באיזשהו אופן. אין לי מישהו קרוב כל כך".
עידן ואמילי שוב מתקרבים בבית האח הגדול?!
איך הגיבה אמילי להתקרבות?
.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפתעה גדולה?! מי לדעתכם הזוכה הערב באח הגדול?! המנצח נחשף עכשיו

הערב הגמר הגדול של האח הגדול, אם לא יקרה אירוע דרמטי וגדול הערב יתקיים הגמר שכולם חיכו לו! אחרי עונה לא פשוטה בזמן מלחמה! הערב נגלה מי יהיה ...