יום חמישי, 11 ביולי 2024

בשיא העונה של האח הגדול: רשת 13 פיטרה את שי לי שינדלר וזאת הסיבה המסעירה!

רשת 13 נפרדת משי לי שינדלר מהתוכנית אח
לילה,בשיא העונה של האח הגדול!
מה גרם לפיטורים שלה דווקא עכשיו?!
ואיך הגיבה לדרמה הגדולה? הסערה מהשעות
האחרונות נחשפת!





שי לי שינדלר החלה לעבוד ברשת 13 מאז התחלת
השידורים של הצינור, היא החלה להתקדם בתוך הערוץ
ואפילו צילמה תוכנית דוקו שבו היא משתתפת, בעונות
האחרונות של האח הגדול החלו לשדר את אח בלילה 
כאשר שי לי שינדלר הייתה המנחה!

העונה שבאח הגדול בשיאה ודווקא עכשיו בהנהלת 
הערוץ החליטו להיפרד ממנה!
לפי הפרסום הראשון של וואלה סלבס, שי לי צפויה 
להשתתף בערוץ המתחרה בקשת בריאליטי המטבח
המנצח vip, אחרי שזה נודע לרשת הם החליטו 
להיפרד ממנה וכבר בתוכנית הבאה היא לא תופיע 
יותר,הצדדים מתברר כולם בהלם ושי לי לא תיארה
שזה יגיע למצב כזה!
הרוחות ברשת 13 סוערות ודווקא כרגע בשיא
העונה של האח הגדול!
מי תחליף את שי לי באח לילה?!
ואיך הגיבה לעזיבה?!
התגובה המסעירה והמחליפה! נחשף:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מפתיע! יהב ארהבור נגד הניצחון של אור באח הגדול?! "נכשלנו!"

גמר האח הגדול היה כבר לפני מספר ימים אבל הדיירים ממשיכים להגיב למה שקרה במהלך העונה ולגבי הדרמה בגמר שבסוף הערב אור בן דוד הוא המנצח הגדול ש...