יום שבת, 15 ביוני 2024

הלם! עינב בובליל נשברת מול המצלמה וחושפת את מצבה הבריאותי: "אני כבר משלימה עם זה!"

עינב בובליל שנכנסה לחיינו בתור דיירת האח
הגדול,הפכה לאורחת קבועה במדורי הבידור, עינב
הפכה לאושיית רשת והפיקה לככב מספר פעמים
מאז האח הגדול,לאורך השנים עינב טיפחה קריירה
והחלה לאפר כלות, עכשיו היא חושפת את הדרמה שעברה!




מי שעוקב אחרי עינב בובליל יודעת שאיפור זה חלק ממנה,
והיא נוהגת לשתף כלות שאיפרה וגם הייתה נתונת טיפים.
אלא שבתקופה האחרונה עינב הפסיקה לשתף ולתעד את 
עצמה מאפרת, עכשיו היא חושפת את הסיבה ואיך 
זה קשור למצבה הבריאותי.

עינב בובליל החליטה לעדכן את העוקבות שלה והלקוחות על
ההחלטה הקשה שקיבלה: "לעת עתה אני מפסיקה עם האיפור כלות 
לצערי הרב מאוד מאוד מאוד. ההחלטה הזו נפלה לפני חודש, 
עכשיו אני כבר די משלימה עם זה, בגלל המצב הבריאותי. "
היא המשיכה להסביר: "הגעתי מצב שפיזית אני לא יכולה לאפר, 
אני לא יכולה להתחייב. שבוע שעבר היתה לי כלה שעצרתי 
חמש פעמים בזמן שעצרתי אותה, כבר לא היה לי נעים ממנה".
היא המשיכה: "התחבטתי עם עצמי כל כך הרבה, ובסופו של דבר 
את אומרת קודם כל הבריאות לפני הכל, יש לי חמישה ילדים בבית,
 יש לי בעל, עסקים, אני צריכה להיות בריאה. האיפור זה הדבר
שאני הכי הכי אוהבת בעולם כולו ועשיתי את זה בלב כבד. אני ביטלתי 
את כל הכלות של הקיץ, כמובן שמצאנו להן מחליפות."
עינב שיתפה שהיא סובלת ממספר בעיות בריאותיות
מה בדיוק הבעיה הבריאותית שממנה 
סובלת עינה בובליל?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! אור בן דוד הסתיר מכולם שהוא בזוגיות מחוץ לאח הגדול?! מי זאת?!

אור בן דוד שנכנס העונה לבית האח הגדול, הוא גרוש פלוס ילד! כבר שנכנס לתוך הבית נוצר קליק בינו לבין פרידה, למרות שהיה נראה שהם לא מסתדרים,ככל ...