יום שישי, 28 ביוני 2024

הלם! סתיו קצין על דיירי האח הגדול החדשים: "כולם מנסים להיות כמוני!עשיתי את העונה!"

סתיו קצין שהשתתפה בעונה הקודמת של האח
הגדול והייתה קרובה מאוד לניצחון,מעורבת
בנעשה בתוך הבית בעונה החדשה.
סתיו ממשיכה לטעון שהיא זאת שעשתה את
העונה שבה השתתפה והייתה צריכה לנצח!




בשעות האחרונות החליטה להגיד את כל מה שהיא
חושבת על העונה הנוכחית באח הגדול: "אני מרגישה שכולם
שם מנסים לחקות את סתיו קצין כל היום, מסכימים איתי? 
או מקוריות מוחלטת?".
סתיו מחליטה להגיד מה היא חושבת על הדיירים ועל כך
שהם מתנהגים כמו שהיא התנהגה בבית האח הגדול.

סתיו אמרה על אורית: “אורית שרה שיר על עצמה שורדת
הדחות כמו השיר ‘אני סתיו קצין, אוהבת להקצין… 
לובשת רק ורוד, שורדת הדחות’ שהמצאתי בעונה שלי”.
בהמשך התייחסה להדר: "הדר מנסה לחקות את ‘השפתיים 
לא שלי, הפה לא שלי’ כמו שאני המצאתי את ‘השפתיים לא שלי, 
הפה לא שלי, הציצי לא שלי ומה שיש פה זה אמיתי".
בהמשך גם דיברה על קורלי: "עכשיו קורלי שמה מלח ועוד 
אומרת להם ‘עשיתי את המוב של סתיו קצין’ ושמה למישהו 
מלח בפטל כמו ששמתי מלח לדנה”.
סתיו המשיכה וכתבה: "ועזבו את זה שאני כל היום בפה שלהם 
שזה אגב הכי מרים לי בעולם! רק מוכיח מי עשתה ת’עונה. 
שימו לב, קורלי שרה את השיר שלי, ברבי ביט. אור אומר 
שאם סתיו קצין היתה לבד 4 חודשים, גם הוא יכול."
הרשת סערה בעקבות הטענות של סתיו קצין!
ומי מהדיירים שהיו איתה בבית יצאו נגדה?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יחזרו במנהרת הזמן?! האם אורית ולירן בדרך לחזור לבית האח הגדול?!

לירון ואורית טנג'י שהודחו מבית האח הגדול, היו דיירות שרבים חשבו שיגיעו רחוק יותר, אלא שהעונה הצופים לא מגיבים לכל דייר שפחות מתאים להם...