יום ראשון, 30 ביוני 2024

הגזים! אחרי העקיצה של עידן לאמילי באח הגדול ! זה הצעד שמתכננים הצופים להדיח את עידן!

לצד ההדחה המסעירה של אורית מבית 
האח הגדול,נראה שמה שיותר עניין את הצופים
זה מה שקרה בין אמילי ועידן!
הצופים לא רגועים ממה שאמר עידן לאמילי,
האם זה יסתיים בהוצאה שלו מהבית?!




עידן גלפר ואמילי קופר הפכו לקרובים בבית האח הגדול,
הם הפכו לבני זוג בתוך הבית והעבירו את זמנם
ביחד שהם ישנים מחובקים, אבל מתברר שעידן לא 
ראה את מה שכולם ראו, במהלך שיחה בינו לבין אמילי
הוא שיתף שהם בכלל לא בזוגיות!

אחד מהרגעים היותר משפילים התחילו כאשר אמילי אמרה: "אתה
מצטער על מה שקורה ביני לבינך בבית?",
עידן ענה בכנות: "זה טבעי מאוד, זה לא... מה זה מצטער? אני אולי 
כן הייתי מעדיף לעבור את הדרך שלי פה לבד, ולא עם מישהי,
וגם כבר לא זורם לי שכולם אומרים לי 'זוג', 'זוג', 'זוג'",
עידן ענה בביטחון ואמר: "את כולם אני אתקן, אנחנו לא זוג".
עידן המשיך וטען: "ויותר מזה, אני גם מחדד את זה, גם כשנצא מפה 
אנחנו לא נצא זוג. כל עוד אני ואת פה, וממשיך מה שממשיך בינינו, 
אז את החברה הכי טובה שלי פה".
הדברים שאמרו גמרו סערה ענקית! עידן שהיה אצל רבים 
אמור להגיע לגמר,הפך לדייר פחות חביב על דעת הצופים.
אחת מהן הגיבה: "הדייר הבא שיעוף", מגיב אחר טען: "בושה!
אתה חייב לצאת ומהר!".
חלק מהצופים החליטו לעשות צעד מפתיע מה שיגרום להדחתו?!
צפו בקטע שחשף את הצד המפתיע! לחצו רק כאן למטה לאחר מכן הקטע נפתח לצפייה:



יצאה מחאה וניסיון
להקים עצומה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נפרד מהשיער הארוך! המהפך המטורף שעבר הזמר מרגי!! ככה הוא נראה היום!

הזמר מרגי טיפח בשנים האחרונות שיער ארוך, זה הפך לאחד מהדברים היותר בולטים ומזוהים איתו! ביממה האחרונה החליט מרגי על שינוי והחליט להוריד הכל ...