יום שבת, 8 ביוני 2024

הדר ותום מתקרבים באח הגדול! פרידה זועמת: "היא מגעילה אותי" איך הגיבה?!

משולש רומנטי באח הגדול?!
אחרי שפרידה ותום העבירו יחד את הימים והלילות
הראשונים בבית האח הגדול,זה לא ממש החזיק מעמד
ותום המשיך הלאה והוא קרוב מאוד להדר!
פרידה לא ממש אהבה את זה!




סוף שבוע ארוך עבר על דיירי האח הגדול,לצד הבריכה 
והסתלבט,יש מתיחות רבה בין כמה דיירים,אחרי
שפרידה הייתה בטוחה במקומה שלה לצד תום,מתברר
שזה לא המצב,כבר ביום שישי תום והדר החלו להתקרב,
גם במהלך השבת הם ישבו קרוב וכבר לא הסתירו.

מי שראתה הכל היא פרידה שלא אהבה את זה.
פרידה ודינור מדברות בחדר השינה. פרידה אומרת לדינור 
שהדר מגעילה אותה ומוסיפה "היא עוד אומרת 
אישה לאישה - מלכה. היא רעה".
"אל תגידי שהוא כמו אח שלי ומחר תחזיקי לו את היד, 
היא (הדר) שבוע מטפטפת לי במוח שאני הדבר הכי טהור עלי אדמות".
בשיחה נוספת תום אומר לדנה: "עכשיו בא לי משהו אמיתי" 
ובהמשך מוסיף ואומר על הדר ש:"היא נראית פצצה ברמות". 
דנה מפרגנת ואומרת לו בתגובה, שהדר נסיכה ושייקח 
הכל לאט ושלא יישחק בה.
בזמן שהדר ותום ממשיכים להתקרב, פרידה יושבת
בצד ורואה הכל!
מה אמרה פרידה בפנים של הדר?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! אור בן דוד הסתיר מכולם שהוא בזוגיות מחוץ לאח הגדול?! מי זאת?!

אור בן דוד שנכנס העונה לבית האח הגדול, הוא גרוש פלוס ילד! כבר שנכנס לתוך הבית נוצר קליק בינו לבין פרידה, למרות שהיה נראה שהם לא מסתדרים,ככל ...