יום שבת, 22 ביוני 2024

הלם! דנית גרינברג חושפת את מצבה הנפשי: "לא יכולה לצאת מזה!"

דנית גרינברג שחזרה לככב על המסך
בריאליטי רוקדים עם כוכבים ונראה שהולך
לה טוב והיא נהנת מהמסע שהיא עוברת!
מתברר שלא הכל ורוד ומאחורי הקלעים דנית
גרינברג עוברת ימים בכלל לא פשוטים!




דנית החליטה לשתף את העוקבים בתקופה המורכבת
שהיא עוברת ושיתפה: "לא יודעת איך הגוף שלי
עשה את הצעדים, אמרתי לעצמי 'רק אל תתעלפי'".
דנית התייחסה לתקופה שהיא עוברת: "אני באמת עוברת
איזשהו מסע מטלטל.'רוקדים עם כוכבים זה כל כך לא
דומה שמה שחשבתי או ציפיתי שיהיה, זה מעביר אותי שיעור".



דנית החליטה לשתף בהתלבטות הגדולה אם להשתתף בתוכנית
ועל כך שהמסע לא כמו שציפתה: "ברור שיש רגעים של פאן,
אבל מבחינתי יש הרבה יותר רגעים של לחץ, פחד, חוסר ביטחון
ביקורת עצמית. באמת לא פשוט לי".
דנית החליטה לשתף במצבה הנפשי שהחלו במיוחד בזמן
הצילומים והאימונים: "אני לא בן אדם שסובל מהתקפי חרדה 
באופן כללי, אולי היו לי אחד שניים בחיי, וגם מאוד קצרים 
וידעתי לצאת מהם, אבל בתקופה הזאת, התקפי החרדה נהיו בשגרה".
היא המשיכה לשתף בקשיים שהיא עוברת: "זה קשה לי 
כי אני לא מצליחה לצאת מזה",
היא המשיכה: , "זה קורה בחזרות, זה קורה על הבמה, כמעט 
בכל סיטואציה שאני נמצאת בה בתהליך הזה ומה שקרה 
בריקוד האחרון היה לי הכי קשה. התחיל לי התקף חרדה 
עוד יום קודם, בחזרות באולפן וכבר שם התחלתי 
להרגיש את התקף החרדה."
דנית מחליטה לחשוף בהמשך מה היא עוברת ועל המורכבות!
שוקלת לפרוש?! 
מה מצבה הרפואי והנפשי היום?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הכי צמוד שהיה! זה הזוג שהגיע אחרון בהדחה באח הגדול! ומי יהיה המודח?

הדחה לא פשוטה הערב בבית האח הגדול, הדיירים חולקו לזוגות ואין להם מושג  מה עומד לקרות,הצופים ממשיכים להצביע ולפי איך שזה נראה לפחות 4 זוגות...