יום רביעי, 26 ביוני 2024

הלם! מנצחת האח הגדול עברה תאונת דרכים: "נכנסתי בקיר ביטון! איבדתי שליטה!"

זוכת האח הגדול תרצה לשכוח את הדרמה
שעברה על הכביש במהלך נסיעה על הכביש!
רגע אחדג של הסחת דעת הוביל לתאונת דרכים
קשה במיוחד שהייתה יכולה להסתיים בצורה קשה
במיוחד, כל הפרטים!




כולנו הכרנו אותה שנכנסה לבית האח הגדול,מאז היא הפכה
לכוכבת גדולה היא זכתה בגמר ובגדול ומככבת באתרי
הבידור, במהלך היממה האחרונה היא נסעה בתל אביב,רגע 
אחד של הסחת דעת גרמה לה לתאונת דרכים.
היא פונתה לקבלת טיפול בבית חולים ועברה סדרת בדיקות.


"אתמול בצהריים עברתי תאונה, רגע של איבוד שליטה הפגיש אותי חזיתית בקיר בטון",
היא שיתפה בסטורי שהעלתה והמשיכה:"את הלילה העברתי במיון באיכילוב",
בהמשך תיארה את מצבה : "בגדול אני בסדר אם לא מחשיבים כמה מכות
יבשות, צוואר תפוס, כאב גב, סחרחורת והבלוטה באמצע המצח.
ההלם עבר לי. אני על משככי כאבים ונחה כמו שהמליץ לי הרופא".
כוכבת האח הגדול חשפה את הדרמה שעברה וגם את
הנס שהיה לה!
החברים והמשפחה דאגו מאוד לשלומה והיה חשש
גדול מאוד למצבה הרפואי!
מי כוכבת האח הגדול שעברה תאונת דרכים קשה?!
.



מדובר בתקוה
גדעון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מרגש! עומר ברזני אחיה של נטע מבקש שיתפללו עבורה בעבות מצבה הרפואי: "בכל הכוח להתפלל!"

נטע ברזני כוכבת הריאליטי המוכרת והאהובה, עוברת תקופה מורכבת ומקבלת טיפולים בבית החולים והייתה מאושפזת בטיפול נמרץ! המשפחה והחברים נמצאים יחד...