יום חמישי, 20 ביוני 2024

הלם! שי עופרי מגיבה בדמעות לשמועות על ההריון שלה: "הרגשתי פחות תנועות עובר!"

שי עופרי שנמצאת בהריון מתקדם לא ציפתה לקבל
תגובות קשות דווקא בתקופה שהיא נמצאת כאשר כל
יום היא חווה מצבי רוח שונים,עוקבים רבים שלה העבירו
ביקורת על שי שהיא מציגה את ההריון שלה כמו
אל מחלה, שי עופרי הגיבה בדמעות!




שי עופרי סובלת מהיפראמזיס, מחלה שמתבטאת בהקאות 
מתמשכות וקשות בהיריון. "חוויתי בשבוע האחרון משהו שנכנסתי ממנו לחרדות, 
אני בחודש שביעי ופחות הרגשתי את התנועות של העובר וזה מלחיץ"
שיתפה עופרי את העוקבים שלה כאשר עם דמעות 
בעיניים ומאוד נרגשת.



שי החליטה לתאר את מה שהיא עוברת: "אין יום שאני קמה ולא מודה
לאלוהים על זה שהוא הביא לי את המתנה הזאתי",
שי המשיכה לשתף: "אני שום דבר לא לוקחת כמובן מאליו, כבר הספקתם
להכיר אותי, והמחשבה הזאת שיש אנשים חושבים שהיריון זה פשוט וקל,
אז קודם כל יש נשים שעוברות את זה, והכי קל בעולם ואני אומרת
להן 'איזה כיף לכן, תהנו מההיריון'".
היא המשיכה: "אני הכי בעולם נהנית מההיריון הזה כי באמת כיף לי.
אני מסתכלת על עצמי, אני נהנית איך שאני נראית ביומיום שלי.
אני לפעמים לא מתנהגת בהיריון, שוכחת שאני בהיריון, אני רצה
מפה לפה אבל אני אומרת ראבק, יש נשים שעוברות את זה יותר
קשה ממני, אז שימו לב לדברים שאתם אומרים, למה שאתם חושבים".
שי המשיכה: "אני בתור אחת שסבלה מאוד-מאוד בתחילת ההיריון,
ירדתי 8 קילו, ולמרות שהמחלה הזו, ההיפראמזיס, היא בד"כ מגיעה
גם להריונות הבאים, אני יותר מאשמח שזה יגיע ואשמח להיכנס
להיריון עוד פעם ועוד פעם".
שי החליטה לשתף בחרדות שהיא עוברת מאז ההריון
ועל הימים הקשים והחשש הגדול!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! אמא של אמילי מהאח הגדול בחזית נגד עידן: "ההתנהלות שלו כמו סכין בגב!"

סטלה קופר התארחה ביממה האחרונה בתוכנית הבוקר של רשת 13 והתייחסה לפרידה של בתה אמילי ועידן בבית האח הגדול,סטלה אמרה את כל מה שהיא חושבת על ...