יום שני, 24 ביוני 2024

הלם! כוכב האח הגדול מהעונה הקודמת מודה בכאב: "איבדתי את הנפש שלי"

כולנו ראינו אותו נכנס לבית האח הגדול בעונה
הקודמת וגורם לעניין רב בתוך הבית וגם בחוץ,
הוא גרם להמון אנשים להתאהב בו,זה לא הספיק לניצחון
ויובל מעתוק ניצחה אבל הוא היה מאחד הדיירים הבולטים
העונה,עכשיו הוא חושף צד נוסף בעולם הפרסום בכאב!




בזמן שהעונה החדשה של האח הגדול חזרה ובגדול, הדיירים
מהעונה הקודמת ממשיכים לנסות למנף את עצמם רגע וזה
לא ממש פשוט לצד מלחמה ועכשיו שכולם מדברים על
הדיירים החדשים,יוצא האח הגדול התראיין אצל העיתונאית
יפעת הללי וחשף כמה פרטים מפתיעים.
"היום אתה רואה המון נוער וצעירים שמאוד רוצים להיות מפורסמים,
שחושבים שהפרסום זה הדבר הכי טוב שיש... אני הייתי רואה את
האינסטגרם והייתי רואה שהכל זוהר. סליחה שאני אומר, זה חרטה
ברטה. זה השקר הכי גדול בעולם. זה עולם שקר, זה עולם שהוא לא נכון".

 

אחרי ששיתף על הפרסום והתהילה בעקבות האח הגדול
הוא שיתף: "אני לא רוצה לעבוד אצל הרשתות החברתיות,
אני רוצה שהרשתות החברתיות יעבדו אצלי".
הוא המשיך לשתף בתקופה שהוא עובר: "המוח שלי
לא מצליח לחשוב...כל הזמן אני חושב מה אני אעשה.
אולי הפסדתי איזה תמונה, אולי הפסדתי סרטון. אני איבדתי
את זה לחלוטין, אני איבדתי את הנפש שלי".
העוקבים הופתעו מהצד של כוכב האח הגדול שאף אחד
לא ידע על זה ועל מה שהוא עובר כרגע בחייו!
מי כוכב האח הגדול שכולם מכירים?!
.



מדובר ביענקי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

דרמה בהדחה! אמא של עינב צעקה בוז לאורית שהודחה! ככה אורית הגיבה!

מקרה לא נעים קרה מיד אחרי ההדחה בבית האח הגדול,מיד אחרי שאורית ירד מהמדרגות ויצאה לכיוון גיא זוארץ ולירון ויצמן, אמא של עינב כנראה לא התחברה...