יום רביעי, 19 ביוני 2024

מפתיע! העוקבים בטוחים יובל מעתוק בהריון: "היא בהריון ולא מספרת!" ככה יובל הגיבה!

יובל מעתוק דיירת האח הגדול מהעונה האחרונה
שזכתה במקום הראשון, הצליחה למנף את עצמה
למרות הקשיים של יוצאי האח בעקבות המלחמה!
במהלך כל התקופה יובל שיתפה על הרצון ולמצוא 
זוגיות, האם הסתירה אהבה גדולה  בתקופה האחרונה?!




ביממה האחרונה החלו לעלות דיווחים בטיקטוק על כך 
שיובל מעתוק בהריון ראשון, זה החל בסרטון
שהעלתה יובל לרשת וגרם למאות תגובות, רבים
טענו שהיא בהריון, הם הגיעו למסקנה בעקבות השינוי
במראה החיצוני שלה.


חלק מהתגובות לא היו נעימות ותקיפות כלפיה: "נראה לי
היא אכלה את המיליון", "זה מה שקורה שיש לך מיליון בבנק,
 את עולה במשקל", ו-"נראה לי שיובל מעתוק בהריון".
היו רק חלק הקטן מהתגובות חלקן עם רמיזות וחלקן ממש
לא, יובל מעתוק ניסתה לעשות סדר והגיבה:
"אני בדרך כלל לא מתייחסת לתגובות רעות, אבל כשזה נושאים 
כאלה רגישים אני כן אתייחס לזה ולכתוב לי אם אני בהריון."
בהמשך החליטה יובל מעתוק להגיד במפורש
האם היא בהריון ראשון או לא?!
הפתיעה את כולם בתגובה שלה!
.:



יובל אומרת שלא
ושעלתה במשקל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! דניאל גרינברג צולמה בעי*רום ללא ידיעתה! וזה מה שעשתה!

דרמה גדולה עוברת על דניאל גרינברג בתקופה האחרונה מתברר שדניאל צולמה ללא ידיעתה ברגעים מאוד אישיים ואינטיימי*ם! דניאל החליטה לא לוותר ולעשות ...