יום חמישי, 30 במאי 2024

דרמה גדולה! אביה של גל רובין ניתק ממנה את הקשר בעקבות הזוגיות עם מחמוד: "כמו בגידה!" נעלבה?

גל רובין שנכנסה לחיינו אחרי שהשתתפה בעונה
הקודמת של הישרדות, הפכה לדמות מוכרת מאוד
בתעשייה, לאחרונה החלה לצאת עם כוכב עולה מוחמד
צפרי,מוחמד השתתף בריאליטי בואו לאכול איתי ובקרוב
נראה אותו על המסך בריאליטי המירוץ למיליון.




הזוגיות של גל רובין ומחמוד צפורי ממשיכה לגרום לסערה
גדולה ברשתות החברתיות,הידיעה על הזוגיות גרמה
לתגובות רבות,כאשר בחלקן יצאו נגד גל שהחליטה לצאת
עם ערבי:"תתביישי לך! למה דווקא עם ערבי?".
גל החליטה לא לשתוק ויצאה נגד מי שהגיב נגדה!


גל אמרה: "אני לא טיפשה, אני בן אדם מאוד אינטליגנטי
וחכם. אני בן אדם של אפס מילים, רק מעשים וקצת תתנו
לי קרדיט על הבחירות שלי."
מי שעוד לא אהב את הבחירה של גל רובין הוא אביה 
של גל שהתראיין אצל ליאורה במעריב רכילות.
אביה הוא חרדי הרב שמעון רובין נשאל מה דעתו
על הזוגיות החדשה? הוא ענה: "אני רואה את זה
בחומרה רבה. כמו בגידה״.
בהמשך הוא הוסיף: "אמרתי לה שזה או אני או הוא".
עוד אמר על הקשר: "קיבלתי אותה עם כל מה שהיא עשתה
קעקועים והכל בסדר, אבל ללכת עם ערבי זו חציית גבול״.
ואיך הגיבה גל רובין לזעם של אביה?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! אור בן דוד הסתיר מכולם שהוא בזוגיות מחוץ לאח הגדול?! מי זאת?!

אור בן דוד שנכנס העונה לבית האח הגדול, הוא גרוש פלוס ילד! כבר שנכנס לתוך הבית נוצר קליק בינו לבין פרידה, למרות שהיה נראה שהם לא מסתדרים,ככל ...