יום רביעי, 29 במאי 2024

מפתיע! דייר האח הגדול מהעונה האחרונה עזב את הבית והילדים: "רגע הכי קשה בעולם!"

דייר האח הגדול מהעונה האחרונה עשה
צעד לא פשוט עבורו והחליט לעזוב את הבית.
הוא החליט לשתף את העוקבים שלו בתהליך
הקשה שעבר ועל ההחלטה הסופית שקיבל
לעזוב את הבית! כל הפרטים המפתיעים!




כולנו הכרנו אותו לראשונה שנכנס לבית האח הגדול,
כבר שנכנס הוא כבש את הדיירים בבית ובעיקר
את הבנות, אמנם העונה נגמרה אבל עדיין העוקבים
וצופי האח הגדול מתעניינים במה שהוא עובר
בחייו, כוכב האח משתף בכל מה שהוא עובר.

בימים האחרונים הוא החליט לשתף רגעים לא פשוטים
שהוא עובר: "לא אופייני לי ברגעים כאלה, אבל יצאתי מהבית סופית,
לקחתי את הדברים שלי, ארזתי את המזוודות".
הוא שיתף בדמעות. "וכמו שאתם יודעים אני אבא שמחובר
לילדות שלו, ולפני שיצאתי ( בתו) אומרת לי 'אבא, אני אתגעגע'.
עכשיו לך תסביר לילדה בגיל הזה למה אתה עוזב ולמה
אתה צריך לעשות את הדברים האלה".
בהמשך הוא אמר: "אין רגעים קשים כאלה בעולם",
הוא הוסיף: "אבל בסוף אתה רוצה להיות מאושר,
אתה רוצה להיות שלם, אז אתה הולך עם האמת שלך.
אבל יש לזה מחיר. חד משמעית יש לזה מחיר".
דייר האח הגדול עוזב את הבית וחושף הכל!
במי מדובר?!
.



מדובר באורי נגר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! אור בן דוד הסתיר מכולם שהוא בזוגיות מחוץ לאח הגדול?! מי זאת?!

אור בן דוד שנכנס העונה לבית האח הגדול, הוא גרוש פלוס ילד! כבר שנכנס לתוך הבית נוצר קליק בינו לבין פרידה, למרות שהיה נראה שהם לא מסתדרים,ככל ...