יום שבת, 18 במאי 2024

הלם! ספיר בורגיל חושפת פרטים על החתונה עם אברהם: "לא ראיתי כזה דבר בארץ!"

ספיר בורגיל ואברהם אקלום החלו בהכנות לחתונה!
אחרי הצעת הנישואים המרגשת,לזוג לקח קצת זמן
להירגע ולקח את הזמן אלא שלאחרונה הם החלו לעבוד
על האירוע הגדול, העוקבות של ספיר כבר לא יכולות לחכות
והחליטו לשאול את ספיר ישירות.





ספר פתחה את האפשרות לשאלות ותשובות באינסטגרם,
היא החליטה לענות במרוכז: "אז אני מבינה שלהרבה
חשוב תאריך החתונה שלי. תתפלאו, גם לי", ספיר החליטה
לא לחשוף מתי תתקיים החתונה ואיפה אבל נתנה
הרבה פרטים אחרים.

ספיר שיתפה: "אם יש מישהו שזה חשוב לו זאת אני.
היא פירטה: "אנחנו עושים הרבה בירורים והרבה בדיקות,
ויש הרבה דברים שקורים מתחת לפני השטח, אמרתי לכם, 
רמז נתתי: זה לא הולך להיות אירוע רגיל בשום צורה."
ספיר הפתיעה ואמרה: " לא ראיתי דבר כזה שהיה עדיין פה 
בארץ לפחות, נקרא לזה ככה. זה הולך להיות מגניב, זה הולך
 להיות פסטיבל. זאת לא הולכת להיות הפקת חתונה רגילה.
עוד ביקשה: "אז תתאזרו בסבלנות, ממש עוד קצת וזה קורה. 
שתבינו שהכי הכי קרובים אליי לא יודעים מה קורה. רציתי 
לעשות הפתעה לכולם. תהיה הפתעה. יהיה שמח, 
יהיה כיף, יהיה מיוחד, לא יהיה רגיל".
ספיר לא הצליחה לעצור את ההתרגשות והחליטה 
לחשוף בפני העוקבות שלה מה הולך להיות בחתונה~
חתונת השנה?!
מה ההפתעה שספיר ואברהם מכינים לאורחים?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! עידן קופר על עידן: "לא בסדר העדיפויות שלי!" ממשיכה להתקרב לשילה?!

גמר האח הגדול מאחורינו אבל הראיונות של יוצאי האח הגדול נמשכים, לפני מספר ימים כאשר ההדחה של אמילי עוד הייתה טרייה היא התראיינה וחשפה מה הי...