יום שלישי, 14 במאי 2024

הלם! דניאל גרינברג מפתיעה: "הרבה מהתעשייה לא אוהבים אותי!" למי התכוונה?!

דניאל גרינברג שמשתפת הרבה מחייה האישיים
ברשתות החברתיות, החליטה לחשוף צד נוסף בה,
שלא בטוח אנשים יודעים עליה!
דניאל מחליטה לחשוף פרטים אישיים על חיי החברה
שלה ועל הסובבים אותה!





דניאל גרינברג ממשיכה לשתף את העוקבו שלה ובימים האחרונים 
פתחה שוב את האפשרות לשאלות באינסטגרם.
היא הביעה את דעתה על הסערה שיצרה בעקבות ההתבטאות
שלה שאייל גולן היה צריך להדליק משואה: "קצת עצבנתי כמה 
נשמות. אבל שורה תחתונה, תראי איזה מדינה מיוחדת יש לנו… 
תראי כמה שיח והתעסקות סביב מה דניאל גרינברג אמרה, 
בימים כל כך מורכבים וקשים. "



בהמשך דניאל נשאלה: “יכולה להגיד מה דעתך,
למה הרבה מהתעשייה לא אוהבים אותך?”.
דניאל החליטה לשתף: "לפני הכל, אולי כי אני אומרת ועושה מה 
שבא לי, ואולי לפעמים לא כמצופה. אבל זה מה יש  
לא מצליחה, זה לא אמיתי לי לזייף את העקרונות שלי".
בהמשך הוסיפה: “וזה נכון, הרבה לא אוהבים.. אני יודעת. 
אבל זה כי הם לא מכירים אותי אישית או עוקבים אחרי יום יום. 
הם רק שומעים עלי דרך כותרות וציטוטים בתקשורת. 
ואולי גם כאלה שעוקבים יום יום לכי תדעי”.
דניאל מחליטה לחשוף את הכל!
למי התכוונה לאנשים מהתעשייה שלא אוהבים אותה?!
הכל קנאה?!
אתם תהיו מופתעים!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ממשיכים להתקרב?! הצעד המפתיע שאייל גולן והבייביסיטר עשו יחד!

הסאגה סביב אייל גולן,דניאל גרינברג והבייביסיטר ממשיכה לגרום לעניין גדול ברשת. הכל התחיל אחרי שדניאל החליטה לפטר את המטפלת של ילדיה מאיה...