יום רביעי, 15 במאי 2024

הלם! נילי וזוהר מפקין אקספרס נפרדו! וזאת הסיבה המפתיעה!

נילי וזוהר מפקין אקספרס, השתתפו בתחרות
והצליחו להפתיע את כולם,הם אמנם הודחו אבל
חזרו למשחק ובגדול!
עכשיו לראשונה הם חושפים שהם כבר לא ביחד,
וכל אחד המשיך בדרכו!




נילי סגל פרלמוטר מקנזי (52) וזוהר וולמוט (54),השתתפו
בעונה הראשונה וכנראה האחרונה של פקין אקספרס.
הם הגיעו לתחרות בפרק ב' בחייהם, כאשר הם בונים את
הזוגיות שלהם,הם החליטו להגיע לתחרות בתור בני זוג מה 
שלדעתם פגע בהם בתחרות!

בראיון מהימים האחרונים לעיתון לאישה הם חושפים את מה 
שעברו בצילומים: "היה מאוד קשה", מתארת סגל""זה חוסר שינה,
רעב קיצוני והרעלות קיבה כל שני וחמישי. אני ירדתי שם שבעה קילו.
ואז הודחנו וכבר הודענו לילדים שאנחנו בדרך לארץ, ופתאום בשדה
התעופה אני מקבלת שיחה מהבמאי הראשי שאומר 'נילי, אתם חוזרים'.
אני רציתי כבר לחזור לילדים, אבל לזוהר נדלקו העיניים ובסוף נשארנו."
נילי משתפת על ההחלטה לשתף ביחד עם זוהר ועל הטעות:
"אני לא ממליצה להעמיד את הזוגיות במבחן כזה. זוהר הוא מקסים, 
אבל בשום פנים ואופן לא הייתי יוצאת שוב עם בן זוג לתחרות. 
זוהר התייחס אלי כמו לאשה, ולא כמו לפרטנרית, וזה היה הקושי."
במהלך הראיון הם החליטו לשתף את כולם שנפרדו לאחרונה,
מתברר ששנה אחרי הצילומים הם החליטו להיפרד וכיום
הם לא ביחד!
למה החליטו להיפרד במפתיע?! הדרמה הגדולה נחשפת!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! עידן קופר על עידן: "לא בסדר העדיפויות שלי!" ממשיכה להתקרב לשילה?!

גמר האח הגדול מאחורינו אבל הראיונות של יוצאי האח הגדול נמשכים, לפני מספר ימים כאשר ההדחה של אמילי עוד הייתה טרייה היא התראיינה וחשפה מה הי...