יום שבת, 18 במאי 2024

הפתעה! כוכבת האח הגדול מהעונה האחרונה חושפת שהיא בזוגיות! לא תאמינו עם מי?!

כולנו הכרנו אותה שנכנסה בעונה האחרונה
לבית האח הגדול,היא הצליחה להתחבר מיד
עם רוב הדיירים,היא אמנם לא לא הגיעה להגמר
והודחה אבל בהחלט הגיעה רחוק.
כל הפרטים על הזוגיות החדשה!




אחרי שאלות רבות מצד העוקבים יוצאת האח הגדול
החליטה לחשוף בפני כולם שהיא כבר לא לבד
ושהיא בזוגיות חדשה ומאוד מפתיעה!
בתוך בית האח הגדול היא דיברה על הרצון בזוגיות 
אבל לא מצאה את האחד.

אחרי שיצאה מהבית לקח לה זמן להתאושש והגיעה לאירועים
והשקות אלא שהמלחמה קטעה הכל ובזמן ששאר החברים 
שלה מהבית ניסו להישאר בתודעה נראה שדווקא היא
החליטה לוותר על הניסיונות ולאחרונה היא פחות נראית
באירועים והשקות.
אלא שההחלטה לחשוף את הזוגיות החדשה שלה גרמה
לכולם שוב לדבר עליה!
היא שיתפה את העוקבים: "כשהתפללתי לבורא עולם שישלח לי גבר,
הוא שלח לי את הכי טוב", כתבה והמשיכה:
"תודה לה' על הזיווג שלי. אני אוהבת אותך, רון שלי".
מי דיירת האח הגדול שנמצאת בזוגיות?!
ומי בן הזוג שלה?!
.



מדובר בשיר
צרפתי! >

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! עידן קופר על עידן: "לא בסדר העדיפויות שלי!" ממשיכה להתקרב לשילה?!

גמר האח הגדול מאחורינו אבל הראיונות של יוצאי האח הגדול נמשכים, לפני מספר ימים כאשר ההדחה של אמילי עוד הייתה טרייה היא התראיינה וחשפה מה הי...