יום שני, 27 במאי 2024

אחרי שהתחתנו! בר כהן חושפת את הקשיים עם בעלה: "לא סמכתי עליו לא בתוכנית ולא בחוץ!"

בר כהן ממשיכה לחשוף פרטים מתוך הזוגיות שלה
עם אליאב טעטי, לפני חודש הם התחתנו ובר החליטה
לשתף יותר מחייה האישיים עם אליאב, רק לפני כמה ימים
בר שיתפה בקשיים בזוגיות שנוצרו דווקא אחרי החתונה,
וכעת מחליטה לחשוף פרטים נוספים!




בר נשאלת המון על הזוגיות עם אליאב, וכעת החליטה לפרט יותר
על מצבם היום וגם לחשוף מה היא חושבת על בעלה."אשמח לדעת 
איך סמכת על גבר אחרי אבא של ליאו. לא חייבת
לענות אם זה אישי מדי", נשאלה בר כהן והחליטה לענות: "לא סמכתי!",
אמרה בהתחלה והמשיכה: "ועוד מצאתי איפה להתאהב, בתוכנית ריאליטי.
ממש לא סמכתי בהתחלה, לא בתוכנית וגם לא בחוץ ותוסיפו את זה
שכל יציאה של אליאב מהבית תועדה בהתחלה וכלל אחד שרצה הייתה
אפשרות להעביר ביקורת על החיבור בנינו. כשיצאתי אחרי הגמר, זה היה קשוח".


היא המשיכה לפרט למה בחרה באליאב: "אני באמת חושבת שלסמוך זו בחירה.
כמו כפתור כזה שלוחצים עליו כשלב נשבר ושלי היה שבור. היו לי שתי
אופציות: ללכת עם הלב או להגיד 'איזה פחד, לא רוצה'. הלכתי עם הלב."
בר המשיכה: "חייב ללכת איתו, אוי ואבוי אם לא! כשאת מכירה בן
אדם ונשמה, ואת רואה רצון, את חייבת לסמוך. מהרגע הראשון הייתי
ברורה מולו, חלקתי איתו את הפחדים שלי, את הכישלונות שלי, ואת הרצונות שלי."
בר הוסיפה: "הייתי כנה והבהרתי שאני לא באה לשחק. לאט לאט
בניתי את האמון שלי באליאב ובכלל בזוגיות. אין ערובה לכלום בחיים האלה,
אבל אמון נבנה כל הזמן."
העוקבים הופתעו מההצהרה של בר על כך שלא בטחה באליאב
ובכך ששיתפה על הקשיים שנוצרו עם אליאב החתונה!
איך הגיב אליאב?! פחות התחבר?
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! פרידה ודי ג'יי מהאח הגדול במסר לגבי המשך הקשר שלהם! ביחד או לא?!

פרידה ודי ג'יי דיירי האח הגדול העונה ,יצאו החוצה הישר לכל הבלאגן שמתרחש במדינה, פרידה שהגיעה עד לגמר והייתה קרובה לניצחון עוד מתאוששת מה...