יום ראשון, 19 במאי 2024

אחרי שנה של זוגיות! סטטיק ורונה לי שמעון נפרדו! ולא תאמינו מה הסיבה!

סטטיק ורונה לי שמעון כבר לא, למרות רמזים
של סטטיק על הרצון להתחתן ולהביא ילדים עם
רונה לי שמעון,נראה שזה כבר לא יקרה, כבר תקופה
שהקשר בניהם לא היה יציב, ועכשיו זה כבר הפך
לרשמי והם לא ביחד!




הזוגיות של סטטיק ורונה לי שמעון הפך אותם לאחד מהזוגות
היותר מדוברים בתעשייה והמסקרנים.
הם החלו לצאת קצת אחרי שסטטיק ושרית פולק התגרשו,
תחילה הם נפגשו בסתר ובהמשך החלו להסתובב בחוץ
ביחד,במהירות זה הגיע לאתרי הבידור ולאחר מכן הם עשו
את זה גם בצורה רשמית.

רק לאחרונה היה נראה שהם דווקא עומדים לעשות את 
הצעד הבא בקשר,זה החל בשיר "מונאקו", אומר סטטיק: 
"בייבי, מת לעשות לך בייבי,
עזבי אותך מדייטים", ובשיר נוסף בשם :"אש ומים", סטטיק 
שר: "אם את רוצה ילדים - דברי איתי".
רונה לי שמעון גם היא הרימה לסטטיק לאחר צאת האלבום שלו: 
"אין הרבה אנשים שמכירים אותך פתוח, רגוע, יפה כל כך, 
את החלקים הכי יפים שלך שמתגלים החוצה מתוך היצירתיות שלך".
אלא שדווקא אחרי שיצא האלבום החדש נראה שהתחיל
הריחוק בניהם, זה הגיע לרמיזות בסטורי וכאמור עכשיו
זה הפך לרשמי סטטיק ורונה לי שמעון כבר לא ביחד!
ולא תאמינו מה הסיבה המסעירה?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! עידן קופר על עידן: "לא בסדר העדיפויות שלי!" ממשיכה להתקרב לשילה?!

גמר האח הגדול מאחורינו אבל הראיונות של יוצאי האח הגדול נמשכים, לפני מספר ימים כאשר ההדחה של אמילי עוד הייתה טרייה היא התראיינה וחשפה מה הי...