יום רביעי, 3 באפריל 2024

הלם! רגע לפני החתונה טליה עובדיה חושפת: "מוכנה לילדים!" חושפת את הסוד שהסתירה?

טליה עובדיה ושחף רז צפויים לצעוד בימים
הקרובים לעבר החופה,אחרי המתנה ארוכה והמון
הכנות לאירוע הכי גדול של חייהם, טליה כבר
חושבת על היום שאחרי החתונה וחושפת בראיון למעריב:
"מוכנה לילדים!" , מסתירים סוד מכולם?




הם הכירו בבית האח הגדול ובקרוב צפויים להתחתן, טליה ושחף
מחכים ליום הגדול שלהם, ועד שזה יקרה טליה התייצבה ליום צילום 
לקמפיין שהיא משתתפת בו ובמהלכן היא ענתה על השאלות על
מעריב,על התאונה שעברה שחף לפני מספר ימים אמרה:
"זה היה מלחיץ. אני רגילה בתור ילדה שאבא שלה רוכב על אופנועים 
שאופנוע זה דבר מסוכן, אבל ברוך השם הכל בסדר."

טליה מתייחסת לחששלגבי החתונה שהמלחמה ברקע, טליה ענתה:
"אני הייתי בטוחה שזה לא יקרה, שזה ידחה, שתקרה סיטואציה 
מלחמתית. אבל ברוך השם, זה קורה".
היא נשאלה אם הם מתכוננים לאפשרות שתתבטל החתונה? 
טליה ענתה: "אם זה ידחה אז אני מקבלת באהבה. מהלב אני אומרת את 
זה, אני חושבת שהכל לטובה. "
בהמשך היא התייחסה האם גם לה נכנסו לה לרחם? טליה ענתה:
"האמת שלא, בקטנה. אבל אני יכול להגיד לך שאני מציקה לעצמי".
בהמשך טליה הצהירה: "מוכנה לילדים!".
האם טליה עובדיה ושחף מסתירים מכולם סוד?!
ככה הגיבה טליה לשמועות!
ו:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאורס! כוכב האח הגדול התארס לבת זוגתו שנכנסה לבית למשימה: "מיליון פעמים כן!" נחשפים!

זה סוף סוף קרה,אחרי זוגיות ארוכת שנים,כוכב האח הגדול החליט למסד את הקשר עם זוגתו שכמובן אמרה כן והתרגשה מאוד מהמעמד! הם החליטו לשתף את כולם ...