יום שני, 22 באפריל 2024

הלם! דנית גרינברג הלחיצה את כולם שחשפה: "אני גמורה, הכל מבוטל!"

דנית גרינברג ובעיקר הסוכנת שלה לא ישכחו
את הדרמה שעברה דנית גרינברג בשעות האחרונות,
דניאל גרינברג העלתה סטורי שבו שיתפה את העוקבים
בתיעוד מתוך השיחות שלה עם הסוכנת שלה רגע
לפני תחילת ההכנות לרוקדים עם כוכבים.





המשתתפים צפויים להתחיל בקרוב את ההכנות כאשר כבר בקיץ
תעלה העונה לשידור, דנית גרינברג שיתפה את הסוכנת שלה
שעשתה הכל כדי שדנית תצטרף לעונה החדשה של רוקדים עם
כוכבים שהיא נפצעה, דנית שיתפה :"את לא מבינה, אני מהבוקר
בביקור רופא. חשבתי שמתחתי שריר, אני לא יכולה לענות. אירן,
שברתי את הרגל".


הלחץ היה גדול במיוחד,כאשר הסוכנת של דנית החלה להילחץ 
ונראה שגם דנית הבינה את גודל הדרמה: "איך זה קרה עכשיו? נו,
תורידי את הגבס. יש לך 'רוקדים עם כוכבים', לא אכפת לי.
נו כבר, תגידי שאת מחרטטת, די, מה עושים? איך זה קרה? אני
ליד אסותא, לאשפז את עצמי?".
דנית החליטה לעלות לאינסטגרם את כל השיחות שלה
עם הסוכנת לקראת סוף השיחה החליטה להפתיע
אותה ולחשוף את מה שקרה!
דנית גרינברג חושפת הכל! הדרמה הרפואית
שעברה על דנית ?!
.



דנית מתחה את
הסוכנת 1 באפריל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...