יום שבת, 6 באפריל 2024

הלם! רונה לי שמעון עוזבת את רוקדים עם כוכבים! וזאת הסיבה!

אחרי שתי עונות של רונה לי שמעון בתור שופטת
ברוקדים עם כוכבים והיא נאלצת לעזוב את הריאליטי
האהוב, בהפקה כרגע מחפשים אחרי שוט מחליף שאנחנו
רגע לפני תחילת הצילומים!
הדרמה הגדולה מאחורי הקלעים! זה מה שקרה!




בזמן שבהפקת רוקדים עם כוכבים עובדים על העונה החדשה,
ובימים האחרונים סיימו ללהק את כל המפורסמים בין
היתר משתתפים: נטע ברזילי, יזהר כהן, גאולה אבן, מאיה קיי,
ירדן ג'רבי,יאנה יוסף ועוד... 
בהפקה החלו גם ללהק את הרקדנים וביצעו את ההתאמה בין 
הרקדנים למפורסמים!
עכשיו נוצרה בעיה חדשה שבהפקה לא ציפו לה!

מתברר שהשופטת האהובה רונה לי שמעון תעזוב את תפקידה,
היא נאלצת לעשות זאת מתוך אילוצים, ולפי איך שזה 
נראה זה סופי בהחלט.
בהפקה מחפשים כרגע מחליף או מחליפה שיהיה במקום 
רונה לי שמעון, לא ברור גם אם תשוב לעונה הבאה וכרגע
בהפקה נוצרה בעיה שיצטרכו לפתור אותה!
רונה לי חתומה לפי הדיווחים על חוזה ורונה לי שמעון
כבר הודיעה להפקה על כך שתצטרך לעזוב!
וזאת הסיבה המסעירה!
.



רונה לי תשתתף 
באותו זמן לצילומים
לסדרה חדשה באמזון פריים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לא נגמר! סתיו קצין נגדה הזכייה של יובל מעתוק: "הייתי מפסידה גם לעציץ!" מעתוק תוקפת!

עוד רגע והעונה החדשה של האח הגדול יוצאת לדרך ונראה שהרוחות לא נרגעות בין הדיירים מהעונה הקודמת, סתיו קצין שלא ניצחה בגמר עדיין לא השלימה עם ...