יום חמישי, 25 באפריל 2024

הלם! לירז נגד אמא שלה: "אמא שלי עשתה מספיק נזק, שתנוח ושתיתן לי לשקם את הבית שהרסה" איך הגיב אליקו?

הדרמה סביב אליקו ואשתו לירז לא נגמרת,
אחרי שכבר היה נראה שהם נפרדו סופית אחרי
הברית של בנם,הם החליטו לעשות קאמבק מרשים,
החלו לבלות ביחד והעבירו את חג הפסח ביחד!
עכשיו לירז מחליטה לצאת נגד משפחתה!




אחרי ההחלטה של לירז להעביר את ליל הסדר יחד עם 
אליקו ובנם ג'ון, נראה שלא אצל כולם זה עבר חלק.
הם החליטו לתת צ'אנס נוסף לקשר אלא שההורים של
לירז לא אהבו את ההחלטה הזאת.
מה שהוביל את לירז להעביר ביקורת.


לירז העלתה סטורי ברור ונוקב וכתבה: "אני ואלי מעולם לא 
עברנו משבר ביני לבינו. כל מי שקרוב אלינו יודע את האמת.
אמא שלי עשתה מספיק נזק, שתנוח ושתיתן לי לשקם את הבית שהרסה".
לירז המשיכה וכתבה על אמא שלה: "היא לא המקור המדויק 
לשמוע ממנה מה קורה באהבה שלנו. למורת רוחם? עדיף שלא אתחיל. 
גם אבא שלי חושב שמה שאמא שלי עשתה זה לא מתקבל בשום עולם".
בהמשך הוסיפה: "ברור שאני ואלי שלי עשינו חג יחד, מעולם 
לא היה בינינו משבר, יש לנו אהבה מהסרטים וחבל שהכתבות 
ממשיכות להגיע ממקורות לא נכונים שמייצרים עוול 
ותמונה שגויה לחלוטין".
הדרמה הגדולה ! איך אליקו הגיב לסטורי של אשתו לירז?
ומה חשבה על זה אמא שלה?
צ.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...