יום שבת, 6 באפריל 2024

הגזימה? עוקבת עקצה את דניאל גרינברג: “בהלם כמה אמא יכולה לעזוב ילדים" ככה הגיבה!

דניאל גרינברג נוהגת לשתף את העוקבים 
שלה בכל דבר מחייה האישיים, אם זה 
בזמן עם הילדים,הבילויים בלעדיהם,ברגעים
עם אייל גולן וגם משתפת מהעסקים שיש לה.
אבל נראה שיש דבר אחד שחוזר על עצמו ומעצבן את העוקבים!




היו כבר כמה תגובות קשות שקיבלה דניאל ונראה
שזה בכלל לא הסוף,דניאל החליטה לשתף בתגובה 
שקיבלה והפעם זה כבר עלה לה, עוקבת
כתבה לה: “בהלם כמה אמא יכולה לעזוב
ילדים ולנסוע, לגבי אבא זה ברור היכולת”.

דניאל החליטה לא לדלג על ההודעה והתייחסה
ברצינות לביקורת שקיבלה: “אל תהיי בהלם יפה שלי, וששום 
דבר לא יטריד אותך”. היא המשיכה: “אמא יכולה לעזוב את הילדים 
ולנסוע, לנסוע לעבוד, לנסוע לחופשה, לנסוע לנוח”.
“אם יש יכולת  אז בכל זמן ובכל עת שמתאפשר, יש לנו את כל החיים 
לגדל אותם ולדאוג להם. כל עוד הילדים שלי בידיים טובות ואני יודעת 
שעוטפים אותם ודואגים להם לא פחות ממני..."
היא המשיכה: "למה שלא אחיה גם את חיי מחוץ לחיי האמהות? 
זה לא הכל שחור או לבן”.
גרינברג הצדיקה את עצמה ואמרה: "ויש לי גיבוי מלא מטורף 
מהמשפחה שלי שהם כל העולם שלי. כמובן שכל אחת והתפיסה 
שלה לגבי כל דבר. אבל לגביי אני יודעת דבר אחר, 
אני אמא מדהימה ומשקיעה בילדים שלי."
בהמשך גם רמזה לגבי מי שיצאה נגדה?!
לדניאל גרינברג כבר נמאס!
פ.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! זאת ההפתעה שמכינה הפקת האח הגדול לצופים במשדר הפתיחה!

הפקת האח הגדול הכריזה של משדר פתיחת העונה החדשה של האח הגדול 2.6 זה התאריך הנבחר ובהפקה עובדים במרץ לקראת ערב ההשקה וכבר עובדים על הפתעה גדו...