יום שישי, 5 באפריל 2024

כבר לא יהיו חברות? סתיו קצין וספיר בורגיל בצעד מסעיר!

ספיר בורגיל וסתיו קצין שאמנם לא הסתדרו
בתוך בית האח הגדול,החליטו להשאיר את מה שקרה
בניהן מאחורה ולעשות סולחה, אלא שהכל התפוצץ ברגע
אחד ועכשיו הן הפכו ליריבות גדולות יותר!
כל הפרטים על הדרמה והצעד שעשו!




זה היה נראה כמו סולחה מוצלחת אלא שהכל נגמר בצורה הפוכה,
ספיר קצין לא התייצבה ליום ההולדת של בתה של סתיו קצין
והיא זעמה על ספיר: "אחרי שסיננה אותי מהפעם האחרונה שהייתה
אמורה לבוא אליי, והבריזה לי בדקה ה-90 מיום ההולדת של הילדה
שלי למרות שהבטיחה לבוא, לא חושבת שיש לנו טעם להיפגש."


ספיר לא אהבה את התגובה של סתיו והחליטה להגיב לה חזרה:
"הכותרת על הגב שלי. מתוך 10 שאלות 7 עליי. בכוח לנסות להוציא את
הכותרת ואז לבוא עליי." עוד אמרה: "הניסיון הבלתי פוסק הזה מעייף. זה שהיא
סטייק ולא יציבה ושכל יום, לאן שנושבת הרוח, לשם היא הולכת לא בעיה שלי."
ספיר הוסיפה: "סליחה באמת שהייתי חולה וסליחה שיש עולם שהוא לא רק סתיו
קצין. מעדיפה בשלב הזה לשמור מרחק, הזהירו אותי - ובחרתי להקשיב ללב".
סתיו בהמשך החליטה לעלות צילומי מסך מתוך שיחות שלה עם ספיר,
והכל התפוצץ!
ספיר וגם סתיו החליטו לעשות צעד שבעצם פוצץ הכל וסגר
לפחות כרגע את ניסיונות הסולחה!
זה מה שהן החליטו לעשות!
צ.



החליטו להסיר
עוקב אחת מהשנייה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אמיתי לגמרי?! מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה קרחת! לא תזהו אותה!

מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה מהפך מטורף כזה שלא ראינו כבר הרבה זמן! מעיין אשכנזי הסתפרה ולא מדובר בעוד תספורת רגילה, מעיין עשתה קרחת! כן אמי...