יום שלישי, 9 באפריל 2024

סטטיק מפתיע את רונה לי שמעון: "מת לעשות לך בייבי!" רוצה קודם חתונה?! ככה הגיבה!

סטטיק הוציא אלבום חדש בשם: "להרים",
באלבום יהיו מספר שיתופי פעולה עם זמרים
מובילים. אלא שדווקא מה שגרם לעניין גדול
זאת ההצהרה של סטטיק כלפי בת זוגתו,
רונה לי שמעון.





האלבום המלא של סטטיק נחשף במלואו, ומתברר
שסטטיק מדבר לא מעט על בת זוגתו רונה לי שמעון
בתוך האלבום, כולל הצהרת כוונות לגבי מה היה
רוצה בעתיד עם רונה לי שמעון.
סטטיק מתכנן בקרוב ילדים עם רונה לי?!


בשיר מונקו הוא שר: "בייבי, מת לעשות לך בייבי, עזבי אותך
מדייטים, אומר לך ת'אמת". בשיר "אש ומים"
הוא מכריז שוב: "אם את רוצה ילדים - דברי איתי".
המעריצים של סטטיק התרגשו וכולם הופתעו מההצהרה
של סטטיק, ישנם גם תגובות ודיווחים על כך שרונה לי
כבר בהריון, מה שכרגע סטטיק ורונה לי לא מדברים עליו.
רונה לי שנחשפה לשירים החדשים וכמובן להצעה
של סטטיק להביא יחד ילדים,לא נשארה אדישה והחליטה
להגיב: "בהצלחה אהוב שלי, עוד אחד לפנתיאון",
רונה לי הוסיפה: "אני אוהבת אותך ומאמינה בך תמיד".
איך הגיבה להצעה של סטטיק להביא ילדים?!
רוצה קודם חתונה?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הדיירים בלחץ! דרמה גדולה בהדחה באח הגדול! זה המודח הערב!

הדיירים מעבירים את השבת מצד אחד בשיחות ליד הבריכה ונהנים מהשמש אבל הבית כולו בלחץ לקראת משדר ההדחה הערב, לדיירים אין מושג מה עומד לקרות הערב...