יום חמישי, 14 במרץ 2024

אליקו מגיב לראשונה לפרידה מלירז: "שומר על שתיקה ויש סיבה!" האם הם בדרך לקאמבק?!

סערת הפרידה של אליקו ולירז ממשיכה,
ואחרי שביממה האחרונה לירז הגיבה לפרידה
והרעיפה על אליקו דברי אהבה וזה במקביל
לשליחת מכתב של עורכת הדין שלה לאליקו.
בשעות האחרונות אליקו מחליט להגיב לסערה!




מדינה שלמה מדברת על הפרידה של אליקו ולירז, אם
היה נראה שהדרמה בדרך לסיומה, אליקו מחליט בשעות 
האחרונות להגיב לסערה מהימים האחרונים ולפרידה
מלירז: ״אני יודע שכולם רוצים לשמוע מה יש לי להגיד, 
ואני שומר על שתיקה ויש לזה סיבה. יש לי הרבה מה 
לספר אבל אני בוחר שלא, מפאת כבוד לאהבה שלי ולג׳ון הנסיך".



עוד המשיך ואמר: "רק אגיד שכל מה שפורסם אודות הפרידה 
הוא לא נכון ושקרי. לא שהתקשורת אשמה חס ושלום, המקורבים סיפרו, 
אני מכיר את זה מצוין שמקורבים מספרים סיפור הפוך מהאמת. 
אז לכל מי ששופט או בוחר צד, אין שום צד. אני ולירז באותו 
צד, בצד של אהבה״.
אליקו רומז שהמקורבים ניפחו את הדרמה והוא ולירז נמצאים
במקום אחר! 
אחרי שאליקו הרעיף על לירז דברי אהבה!
האם אנחנו בדרך לקאמבק מפתיע?!
הסוד שהם הסתירו מכולם נחשף!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

וואלה! זה הצעד המפתיע של זוכת האח הגדול יובל מעתוק! קריירה חדשה?!

יובל מעתוק נכנסה לחיינו בבית האח הגדול, היא לא רק הייתה הדיירת האהובה בתוך הבית גם הקהל בחוץ התחבר ואהב אותה. בסוף העונה היא ניצחה את סתיו ק...