יום שבת, 16 במרץ 2024

הטיל פצצה! סטפן לגר חושף את הסוד שהסתיר מכולם במשך שנים!!

הזמר סטפן לגר שאחראי על כמה מהלהיטים
הכי גדולים במדינה, אמנם נעלם בתקופה האחרונה
אבל עובד במרץ כל הזמן ועובד על שיתופי פעולה,
בשעה האחרונה החליט לחשוף את הסוד הכי גדול בחייו!
כל הפרטים המפתיעים נחשפים!




אף אחד לא ראה את זה מגיע,אם היה נראה שהמעריצים ומכירים
ויודעים הכל על הזמר סטפן לגר מתברר שזה בכלל לא המצבה,
סטפן מחליט לחשוף בשעה האחרונה סוד שאף אחד לא ידע
עליו במשך שנים! חשף פרט מפתיע בפוסט חשוף במיוחד:
" אוקיי.. לא יודע כלכך מאיפה להתחיל, אז אני יתחיל בלהגיד שכמו 
שכולכם מכירים אותי מן הסתם, אז אתם יודעים שאת הדברים 
הכי יקרים לי תמיד חשוב לי לשמור קרוב אלי במקום בטוח ורחוק 
מהרעש הזה שנקרא ״רשת״ שלא כולם יודעים להכיל אותו כמו שאני יודע..

הוא המשיך לשתף: "אבל יש מצבים שבאיזה שהו שלב אין דרך וצורך
כבר לברוח מזה ובסוף דברים טובים תמיד מגלים, מודה שחשבתי
מלא זמן על איך אעשה את זה, וזה מרגיש לי הזמן הנכון.
אז גם אם מוזר לי עם זה מאוד."
בהמשך סטפן החליט לחשוף את הסוד שהסתיר מכולם
במשך שנים כולל מאנשים קרובים אליו במיוחד!
סטפן לא עמד בזה והחליט לחשוף את הסוד בפני מדינה 
שלמה!
זה הסוד המפתיע של סטפן לגר!
.



סטפן אבא לכריס
בן ה 7! נחשפים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

וואלה! זה הצעד המפתיע של זוכת האח הגדול יובל מעתוק! קריירה חדשה?!

יובל מעתוק נכנסה לחיינו בבית האח הגדול, היא לא רק הייתה הדיירת האהובה בתוך הבית גם הקהל בחוץ התחבר ואהב אותה. בסוף העונה היא ניצחה את סתיו ק...