יום שלישי, 26 במרץ 2024

הלם! דייר האח הגדול מהעונה האחרונה התמוטט במסיבת פורים!

דייר האח הגדול מהעונה האחרונה לא ישכח
את חג הפורים השנה, מתברר שאותו דייר הגזים
בשתייה וגם כנראה יש לו חשש ממזון מקולקל שאכל,
מה שגרם לו להתמוטט ואחרי שהתעורר מצא את
עצמו שהוא עם אינפוזיה ביד ורופא מטפל בו!



כולנו זוכרים ומכירים את דייר האח הגדול שאמנם לא 
ניצח בגמר אבל הפך לאחד מהדיירים היותר בולטים
מהעונה האחרונה, בשעות האחרונות הוא שיתף את העוקבים
שלו מהחוויה הלא פשוטה שעבר במהלך מסיבת פורים.
הוא שיתף: "יצאתי בעל כורחי, שתיתי, שמחתי, נהנתי וזאת הפכה 
להיות השנה הכי טובה שלי, שגם דברים נסגרו לי במשפחה שלי, 
ופתאום האח הגדול, והיציאה מהאח הגדול שהכל התפוצץ ו
זה לא היה ברור מאליו, והכרתי אתכם."


הוא המשיך לשתף: "אמרתי השנה הזאת אני אנצח את המערכת, 
אם שנה שעברה שתיתי והיה לי טוב- השנה אני בכלל אדפוק את הראש,"
לאחר מכן החליט לפרט יותר: "פתאום אני פותח את העיניים רופא 
מחכה מעליי עם אינפוזיה ביד. שתיתי כנראה יותר מידי, 
קיבלתי גם הרעלת מזון. "
כוכב האח הגדול מתאר רגעים לא פשוטים שעבר מרוב השתייה,
ולא היה מודע כלל למה שקרה עד שהתעורר כאשר
הוא מקבל טיפול רפואי!
הגזים בחגיגות?!
מי כוכב האח הגדול שהתעלף במסיבת פורים?!
.:



מדובר בגיא איתן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הדיירים בלחץ! דרמה גדולה בהדחה באח הגדול! זה המודח הערב!

הדיירים מעבירים את השבת מצד אחד בשיחות ליד הבריכה ונהנים מהשמש אבל הבית כולו בלחץ לקראת משדר ההדחה הערב, לדיירים אין מושג מה עומד לקרות הערב...