יום שני, 25 במרץ 2024

הלם! קאזם מהאח הגדול חושף בדמעות שאובחן בדיכאון השקט: "איבדתי חשק לחיות!"

קאזם חליליה שהיה דייר באח הגדול נעלם
בתקופה האחרונה,העוקבים והחברים החלו לדאוג
ובשעות האחרונות הוא החליט לחשוף את מצבו כאשר
הוא בוכה מול המצלמה ומשתף שאובחן בדיכאון השקט
והסביר מה הוא חווה ומרגיש!




קאזם הפתיע את העוקבים שהחליט לעלות בשעות האחרונות
סרטון יחסית ארוך שבו הוא מסביר את מצבו הנפשי,
הוא שיתף ואמר: ""מי שרואה אותי בחוץ, בבקשה תניחו לי. אני 
מאובחן בדיסתימיה. דיסתימיה זו מחלת דיכאון. בעברית קוראים 
לזה "הדיכאון השקט". הייתי יושב עם חברים שלי במסעדה, 
פתאום מקבל נתק, אני לא איתם."



עוד הוסיף: "אני זוכר שאחד החברים שלי, תוך כדי שאנחנו 
יושבים במסעדה, שולח לי הודעות 'מה יש לך' ו'למה אתה סנוב?' 
ואני אומר לעצמי, אני לא סנוב אני פשוט יש לי דיכאון".
הוא המשיך ואמר: והוסיף: "בהתחלה חשבתי שאפשר לטפל בזה 
לבד ולהשאיר את זה לעצמי ואמרתי 'טוב זה יעבור', אבל זה ממש לא. 
יש לי מחלת לב ואני לוקח כדור כל יום, אני חי עם זה ואני 
אחיה עם זה, אבל לנפש אין כדור".
עוד חשף: "אתם לא יודעים מה זה אומר שאני לפעמים איבדתי חשק לחיות, 
לא רציתי את החיים האלה. אז בבקשה מי שרואה אותי בחוץ, תניחו לי, 
אל תשאלו שאלות אישיות. אני בכלל לא רציתי לעשות את הסרטון 
הזה ולא רציתי לדבר אתכם על זה, אבל אני מרגיש שאני חנוק. "
בעקבות הסרטון קאזם קיבל מאות הודעות חיזוק מצד העוקבים
וגם חברים מהאח הגדול,היו כאלה שעקצו את ההפקה לכאורה!
איך הגיב קאזם לאותם טענות והאשמות?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הדיירים בלחץ! דרמה גדולה בהדחה באח הגדול! זה המודח הערב!

הדיירים מעבירים את השבת מצד אחד בשיחות ליד הבריכה ונהנים מהשמש אבל הבית כולו בלחץ לקראת משדר ההדחה הערב, לדיירים אין מושג מה עומד לקרות הערב...