יום שני, 25 במרץ 2024

הלם! אחות של בר כהן ואליאב טעטי מחזירים אש לסתיו קצין: "כמה מסכנה יכולה להיות?!" איך הגיבה?

לפני מספר ימים סתיו קצין חשפה בראיון
למעריב רכילות התכתבויות שהיו לה עם
אליאב טעטי עוד בשנת 2019, במהלכן טענה
שהוא התחיל איתה והיה מאוהב בה, ואילו סתיו
דחתה את החיזורים מצד אליאב!




סתיו גרמה לסערה אחרי שהחליטה לחשוף את המידע הזה 
ימים ספורים אחרי החתונה של אליאב ובר.
בנוסף סתיו לא אהבה את העובדה שלא הוזמנה לחתונה שלהם,
אליאב החליט לשלוח מסר עקיף לסתיו: "הרב שלי בישיבה היה אומר
לנו בכל חג פורים, מה שאתה מתחפש בפורים זה מי 
שאתה באמת, "כי זה מה שיושב לך בראש".



גם אחותה של בר כהן החליטה להגיב הפעם באופן ישיר לסתיו
קצין והחליטה להגיד את כל מה שהיא חושבת על סתיו: "היי סתיו אני 
אחות של בר, בר בחיים לא תיתן לך במה כי היא כמה רמות מעל 
הדבר המביך הזה שנקרא סתיו קצין."
היא ה כואב לי עליך, אני ממש מרחמת עליך, אני מבינה שאת מצליחה 
המדיה החברתית ואין לך עבודות ופרנסה כמו שציפיתי וחלמת אבל 
עד כדי כך? לפרסם שיחות עם אליאב משנת 2019? להגיד שהוא מאוהב בך? 
כמה מסכנה את יכולה להיות? וכל זה כי לא היית מוזמנת לחתונה שלהם?".
התגובה של אחותה של בר גרמה לסערה והרבה
תגובות ברחבי הרשת!
ואיך הגיבה סתיו קצין לטענות נגדה?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! עידן קופר על עידן: "לא בסדר העדיפויות שלי!" ממשיכה להתקרב לשילה?!

גמר האח הגדול מאחורינו אבל הראיונות של יוצאי האח הגדול נמשכים, לפני מספר ימים כאשר ההדחה של אמילי עוד הייתה טרייה היא התראיינה וחשפה מה הי...