יום ראשון, 10 במרץ 2024

שוב בכאסח!! סתיו קצין בחזית נגד ספיר בורגיל: "נוצלתי! מוכרת את אחיה בשביל כותרות!"

ספיר בורגיל וסתיו קצין שהיו העונה דיירות האח הגדול,
לא בדיוק הסתדרו בתוך הבית ורבו לא מעט.
למרות חילוקי הדעות בתוך הבית הן ניסו להעביר את הזמן
בתוך הבית עם כמה שפחות ריבים, אחרי שיצאו החוצה
הן התנתקו לחלוטין!



מספר חודשים אחרי שיצאו מבית האח הגדול,ספיר וסתיו החלו 
להתקרב מחדש והן החליטו אפילו לקבוע על פגישה.
אלא שאז ספיר בורגיל הייתה חולה מה שגרם לביטול, אם היה
נראה שבקרוב נראה את המפגש המיוחל, נראה שזה לא יקרה
בקרוב,ספיר לא התייצבה ביום ההולדת של בתה של סתיו
והיא לא ממש אהבה את זה.


בשאלות ותשובות באינסטגרם,סתיו נשאלה על ידי אחד
העוקבים: "מתי את נפגשת עם ספיר?" סתיו החליטה לענות
לשאלה אמרה: "אחרי שסיננה אותי מהפעם האחרונה שהייתה 
אמורה לבוא אליי, והבריזה לי בדקה ה-90 מיום ההולדת של
 הילדה שלי למרות שהבטיחה לבוא, לא חושבת שיש לנו טעם להיפגש."
עוד הוסיפה:  "מרגיש לי שנוצלתי בשביל עוד כותרות כדי להישאר בתודעה". 
סתיו המשיכה לשתף את העוקבים  בצילומי מסך מתוך שיחות הוואטסאפ 
בינה לבין בורגיל  וכתבה: "מי שמוכרת את אח שלה בשביל כותרת באה להטיף לי".
התגובה החריפה של סתיו גרמה לסערה ענקית כאשר
המעריצים של ספיר בורגיל יצאו נגד סתיו והציפו אותה בהודעות ותגובות
שתחזור בה! סתיו כרגע לא מצטערת.
ספיר החליטה להגיב בזעם ויצאה נגד סתיו!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

וואלה! זה הצעד המפתיע של זוכת האח הגדול יובל מעתוק! קריירה חדשה?!

יובל מעתוק נכנסה לחיינו בבית האח הגדול, היא לא רק הייתה הדיירת האהובה בתוך הבית גם הקהל בחוץ התחבר ואהב אותה. בסוף העונה היא ניצחה את סתיו ק...