יום שבת, 16 במרץ 2024

מפתיע! כוכבת האח הגדול תומכת בלירז אחרי הפרידה מאליקו: "היא רק ילדה, מסכנה" מי זאת?!

כוכבת האח הגדול שכולם מכירים וזוכרים
שרק לאחרונה עלתה שוב לכותרות באתרי הבידור,
וחוותה מספר פרידות בחייה החליטה להגיב
לסערת הפרידה בין אליקו ולירז והחליטה לתמוך
בלירז! במי מדובר?!




הפרידה וניסיונות הקאמבק בין אליקו ולירז גרמו לסערה 
גדולה,נראה שכל אחד הביע את דעתו ברשתות החברתיות,
מי שהחליטה גם היא להגיב ולגבות את לירז היא כוכבת
האח הגדול שעברה הרבה בחייה: "טוב, אני משוטטת קצת 
באינסטגרם ורואה את הסיפור של לירז ואליקו. אני לא נוהגת 
לדבר כאן על מפורסמים אחרים, אבל בא לי להגיד לכם 
שתעצרו עם התגובות, שתעצרו את כל מה שאתם כותבים".



עוד המשיכה ואמרה: "זה כאילו מחזיר אותי אחורה לזה שהחיים 
שלי יצאו החוצה והיה על זה כל יום כותרת אחרת וגם אני הייתי אחרי לידה."
היא המשיכה והוסיפה: "עם כמה שאני נראית לכם חזקה,
וונדרוומן, נשברתי ברמות. ברמה שנכנסתי לדיכאון אחרי
לידה מהסיפור הזה. אני רואה את הילדה הזאת, אני
יודעת שהיא נורא צעירה והיא אחרי לידה, והיא מקבלת את כל 
המתקפה הזאת".
היא החליטה לתת לה גיבוי: "בא לי לנסוע עד אליה כדי לחבק 
אותה ולהגיד לה שזה גל שיעבור. ליבי יוצא אליה, באמת 
ליבי יוצא אליה. אני יודעת איך זה מרגיש כל יום להיות 
בכותרות במובנים שליליים."
מי אותה כוכבת האח הגדול שיצאה להגנתה של לירז?!
.



מדובר בטהוניה רובל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

וואלה! זה הצעד המפתיע של זוכת האח הגדול יובל מעתוק! קריירה חדשה?!

יובל מעתוק נכנסה לחיינו בבית האח הגדול, היא לא רק הייתה הדיירת האהובה בתוך הבית גם הקהל בחוץ התחבר ואהב אותה. בסוף העונה היא ניצחה את סתיו ק...