יום רביעי, 13 במרץ 2024

הלם! לירז על אליקו: "מותר לנו להיפרד ולהשלים!" בדרך לקאמבק הכי מפתיע שהיה?!

האם אנחנו בדרך לשלום בית?! לירז ואליקו
שמככבים במדורי הרכילות אחרי הפרידה
המסעירה אחרי הברית של בנם, לירז החליטה
לנסות להבהיר לגבי מצבם הזוגי וגם על
העתיד! בדרך לסולחה?!




נראה שכבר כולם יודעים הכל על הפרידה של אליקו ולירז,
אם זה הדרמה שהתרחבה באירוע הברית שלפי הדיווחים 
שעלו בוואלה,אליקו לא הסכים לכל בני משפחתה של לירז
להגיע לברית בביתו, מיד אחרי הברית בעקבות ריב ,לירז 
עברה להתגורר לגור אצל ההורים שלה יחד עם התינוק.



בהמשך היא שכרה עורכת דין והצדדים היו בנתק מוחלט,
אליקו ולירז הורידו עוקב ונראה שהמאבק בניהם 
רק הלך והחריף, בשעות האחרונות לירז העלתה סטורי
וכתבה בין היתר: "בימים האחרונים יש אינסוף שמועות ואין סוף 
של דיבורים סביבי וסביב האבא של הבן שלי", היא הוסיפה: "אני רוצה 
להבהיר שלא רבנו ובטח לא סביב צ'קים. לא היו שום צעקות בינו 
לבין אימא שלי, וכל מי שרציתי שיגיע לברית - הגיע. אני ואלי נפגשנו 
הבוקר, החלטנו שאנחנו נסדר את כל המחלוקות בינינו יחד ובטח 
לא בבתי משפט!", היא המשיכה: "האהבה שלנו ענקית ומהיום הראשון 
הייתה פיצוץ ומפה אנחנו נחליט מה אנחנו עושים הלאה. 
טובת הילד תמיד תהיה במקום הראשון".
לירז הפתיעה וכתבה: "אני אוהבת אותך אלי...אתה האבא של 
הבן שלי ותמיד תהיה חלק מחיי. אין שום סיבה שהבן שלנו 
יפתח גוגל עלינו ויראה שקרים ושמועות. בבקשה מכולם, 
תנו לנו אוויר. אנחנו בני אדם וגם לנו מותר לריב, לטעות, 
להיפרד, להשלים, לאהוב ולסלוח."
האם אליקו ולירז בדרך לקאמבק חלומי?!
הצעד המפתיע נחשף!
צ.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! זאת ההפתעה שמכינה הפקת האח הגדול לצופים במשדר הפתיחה!

הפקת האח הגדול הכריזה של משדר פתיחת העונה החדשה של האח הגדול 2.6 זה התאריך הנבחר ובהפקה עובדים במרץ לקראת ערב ההשקה וכבר עובדים על הפתעה גדו...